beantwoord

Mobiele telefoon abonnement verlenging + Belsimpel

• 10 februari 2018
  • 3 reacties
  • 479 x bekeken

Hallo!

Ik zou graag mijn mobiele telefoon abonnement willen verlengen. Ik wil de iphone 8plus 256GB in Gold met 10000mb en onbeperkte belminuten+sms. Ik zag dat dit bij Tele2 €54 per maand en ongeveer €120 aan eenmalig bedrag is. Echter bij belsimpel.nl zag ik hetzelfde abonnement (ook bij Tele2) voor maar zo’n kleine €80 aan eenmalig bedrag. Alleen via belsimpel.nl kan ik mijn abonnement niet verlengen vanwege een verkeerd aangepaste naam bij Tele2 (dit is een aantal jaar geleden door Tele2 zelf gebeurd), dus kan ik het voor dezelfde prijs als bij belsimpel.nl bij Tele2 alsnog verlengen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Raaf12 10 februari 2018, 18:17

Met verkeerd aangepaste namen blijf je problemen houden. Probeer dat eerst te verhelpen. Bel de helpdesk die moeten dat oplossen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Met verkeerd aangepaste namen blijf je problemen houden. Probeer dat eerst te verhelpen. Bel de helpdesk die moeten dat oplossen.
Bedankt voor je reactie Raaf12, ik heb al meerdere malen Tele2 en Belsimpel gebeld. Tele2 zegt dat ze de naam niet kunnen wijzigen en Belsimpel zegt dat dan de naam niet overeen komt met de naam waar het abonnement op hoort te staan aangezien de naam waar het nu op staat bij Tele2 niet klopt. Ik blijf het wel apart vinden dat ze het een aantal jaren geleden wel konden wijzigen bij Tele2 en nu niet meer.
Reputatie 7
Badge +2
Oei, maar als ik het zo hoort, is jou naam in jou abonnement verkeerd? Heb je bij eerdere verlenging met telefoon bij Tele2 geen problemen gehad? Want als het goed is bij levering controleert de bezorger jou gegevens en moet alles exact zijn.

Anyways, misschien kan een moderator hier in het forum bekijken als ze wat voor jou kunnen betekenen en de naam in jou abonnement aanpassen.

Anders, er is wel een andere mogelijkheid, maar die wel lastig is, en je zou 30€ aansluiting kosten moeten betalen.

Dat is, jou huidige nr porteren naar een pre-paid van een andere aanbieder, en dan een nieuwe abonnement bij Tele2 aansluiten en jou oude nummer terug porteren.

Lastig en lang, maar misschien is dat een mogelijkheid om tenminste in het toekomst geen last meer van de verkeerde naam bij je abonnement te krijgen.