beantwoord

Mobiele telefoon abonnement verlengen

Hallo,

Ik heb een paar minuten geleden mijn mobiele telefoon abonnement verlengt aangezien die over een paar dagen afgelopen is. Nu vraag ik me af of ik wel het juiste gedaan heb. Ik heb een nieuw toestel uitgekozen ( S9 Plus ).

Gaat zodra ik deze telefoon binnen heb dat nieuwe abonnement in en wordt de oude die ik nu nog gebruik meteen afgesloten? Ik heb de S7 edge nu bijna 2 jaar en aangezien ik niet te laat wou zijn heb ik dus verlengt met een S9 plus.

Alvast bedankt.

icon Beste antwoord door pipodeclown 21 mei 2018, 00:06

je huidige abonnement loopt door tot de einddatum van het contract. Als dat bijvoorbeeld 10 juli is, dan gaat de volgende dag je nieuwe abonnement in, dus op 11 juli. Je telefoon wordt zsm uitgeleverd, onafhankelijk van de ingangsdatum van je nieuwe contract. De ingangsdatum en de leverdatum van de telefoon zijn dus niet aan elkaar gekoppeld. Je nieuwe contract wordt overigens gewoon geactiveerd op je huidige simkaart, dus daar hoef je niets aan te doen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge
Je toestel wordt meteen uitgeleverd (mits op voorraad) en je verlenging gaat in aansluitend op de einddatum van je contractperiode.
pipodeclown schreef:

Je toestel wordt meteen uitgeleverd (mits op voorraad) en je verlenging gaat in aansluitend op de einddatum van je contractperiode.

Betekent dit dat de s9 plus in gaat op de dag dat mijn oude afgelopen is of gaat de s9 plus in op de dag dat ik hem binnen heb en wordt dan mijn oude contract afgesloten?
Reputatie 6
Badge
je huidige abonnement loopt door tot de einddatum van het contract. Als dat bijvoorbeeld 10 juli is, dan gaat de volgende dag je nieuwe abonnement in, dus op 11 juli. Je telefoon wordt zsm uitgeleverd, onafhankelijk van de ingangsdatum van je nieuwe contract. De ingangsdatum en de leverdatum van de telefoon zijn dus niet aan elkaar gekoppeld. Je nieuwe contract wordt overigens gewoon geactiveerd op je huidige simkaart, dus daar hoef je niets aan te doen.
Reputatie 5
Badge
Hoi Jansteven

Welkom op het forum van Tele2,

Mooi dat pipodeclown zo goed op de hoogte is:)
Heb je nog verdere vragen?

Groetjes Arjan
Hoi Arjan,

Ja ik heb nog wel een vraag. Ik vraag me namelijk af of ik ook een andere Simkaart bij de telefoon krijg. Ik heb nummerbehoud aan gevraagt dus ik denk het niet toch?

Zo niet, kan ik mijn oude Sim kaart uit de oude telefoon halen en in de nieuwe doen om hem meteen te kunnen gebruiken? Dit zou dan op het oude abonnement zijn tot deze afgelopen is en de nieuwe start dan meteen als ik het goed heb.

mvg,

Jan-Steven
Reputatie 6
Badge
Nummerbehoud aangevraagd bij een contractverlenging? Heb je misschien gewoon een nieuw abonnement besteld i.p.v. je abonnement verlengd?
Reputatie 5
Badge
Hoi Jansteven

Ik nu niet zo goed met je meekijken omdat je je profiel niet helemaal hebt ingevoerd

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,