beantwoord

Mobiele data

  • 2 juni 2017
  • 5 reacties
  • 143 x bekeken

De update van mobiele data klopt niet echt meer,ik heb in 1 dag meer dan 300mb verbruikt. Dit kan nooit kloppen,ik heb bijna alleen op wifi gezeten en sporadisch op 4g. Is er een probleem en wat wordt er aan gedaan?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 2 juni 2017, 18:01

We zijn op de hoogte van het probleem waarbij verbruik onjuist wordt weergegeven in de app. Check ons algemene topic voor de laatste updates. 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Ik heb dit probleem ook.
Als ik inlog via website op mijn pc, dan zie wel de juiste tegoeden.
Hierover gebeld met TELE2 zij adviseerde mij de app opnieuw te installeren,
Dit hielp NIET !!
Graag hoor ik hier meer over..
Ik heb dit dus ook en mijn vrouw ook
Bij mij is er zelfs een hele GB af, erg vervelend dit ☹️
Ja helaas zelfde probleem. Ik begon gisteren met 843 ipv 1000, dat herstelde zich in de middag maar nu is het weer terug. Volgens mijn telefoon (Huawei P9 Lite) is het data gebruik inderdaad 157 MB minder. Het verschil is op 2 plaatsen te zien: de app en de website, zie plaatje. Het lijkt me dat alleen 935 correct is, de rest klopt niet.

Reputatie 6
Badge
We zijn op de hoogte van het probleem waarbij verbruik onjuist wordt weergegeven in de app. Check ons algemene topic voor de laatste updates. 🙂