beantwoord

Mobiele belverbinding valt weg

  • 24 juni 2021
  • 1 reactie
  • 38 x bekeken

Sinds vanmorgen is met onze mobiele telefoons geen normaal gesprek meer te voeren.

Zowel mijn vrouw als ik hebben daar last van.
Beiden hebben tele2 als abbonement. Mijn vrouw gebruikt een samsung s7edge en ik een samsung s10.

Tijdens het bellen is er telkens geen verbinding en valt deze even weg.

Soms na een minuut soms na 30 sec dit is variabel,  soms valt het  dan1 minuut weg soms een paar seconde ook de tijd van verdwijning is variabel.

Als ik kijk op mijn postcode bij storingen wordt aangegeven dat er geen storing is.

Doordat zowel mijn vrouw als ik het probleem hebben denk ik dat er iets is met het mobiele netwerk.

 

Als ik bel via Whatsapp gaat het prima.

Als ik bel over wifi gaat het ook niet goed

 

Ik kan dit nergens kwijt. Hoe kan ik een storing melden?

Hebben meer mensen hier last van?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 29 juni 2021, 16:07

Hey Canedje, mijn excuses voor het vertraagde antwoord! Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega en dat er die dag wel een storing was. Heb je inmiddels weer een goedwerkende verbinding?

 

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag van je! :smile:

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Hey Canedje, mijn excuses voor het vertraagde antwoord! Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega en dat er die dag wel een storing was. Heb je inmiddels weer een goedwerkende verbinding?

 

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag van je! :smile: