beantwoord

mobiele abonnement opzeggen lukt niet order hangt in het systeem

• 17 november 2015
  • 5 reacties
  • 346 x bekeken

Na inmiddels 10 x contact te hebben gehad probeer ik het via deze weg.

Na 2 jaar tevreden gebruik te hebben gemaakt heb ik in eerste instantie geprobeerd mijn mobiele abonnement te upgraden naar een betere data bundel. Dit is na meerdere malen (4 a 5 keer) contact te hebben gehad niet gelukt.
Ik krijg steeds te horen dat mijn order in het systeem hangt en de betreffende medewerker hier niets aan kan doen.
De oplossing is dit naar een andere afdeling door te zetten om mijn order vrij te maken.
Echter iedere keer als ik opnieuw contact heb krijg ik dezelfde opmerkingen te horen en dat de vorige medewerker niets heeft genoteerd/doorgezet waardoor ik nog steeds vast zit in het systeem.

Na 5 x was ik het zat en heb ik geprobeerd mijn abonnement op te zeggen.
Het verhaal begint weer opnieuw en ben inmiddels weer 5 telefoontjes verder.
Na ieder contact wordt beloofd dat ik een bevestiging krijg dat mijn abonnement wordt stopgezet en als ik geen bevestiging krijg ik weer contact op kan nemen.
Inmiddels is mij toegezegd dat het abonnement voor mij stopt op 23 november.
Vandaag nog contact gehad met de servicedesk en weer zelfde verhaal, order hangt in het systeem, ik kan dit niet oplossen, geen idee wanneer het abonnement wordt stopgezet, andere afdeling is er mee bezig enz...

Wat kan ik hier nog aan doen?????
Ik begin echt wanhopig te worden.

Simkaart is verwijderd uit de telefoon en wordt niet meer gebruikt.

Na 23 november ga ik alle incasso's laten blokkeren bij mijn bank.
Als hierna nog geen actie wordt ondernomen schakel ik rechtsbijstand in.

Klantnummer 10310714722

J. Willemse

icon

Beste antwoord door Su van Tele2 28 december 2015, 09:59

Hoi J.Willemse!

Excuses voor de late reactie!! Ik zie dat je abonnement inmiddels per 17-12 is opgezegd! Sorry dat dit even heeft geduurd! Ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling!

Groetjes, Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo J.Willemse,

Wat een verhaal zeg! Het probleem wat jij benoemt is bij ons bekend en heel erg vervelend! Ik wil even kijken wat de stand van zaken is. Kan je mij in een privébericht ook nog je NAW-gegevens sturen?

Groetjes, Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
He j.willemse!

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik ga er mee aan de slag en probeer je abonnement zo snel mogelijk op te zeggen. Ik kan dit nu nog niet invoeren, omdat er nog een order openstaat die moet worden gesloten. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi J.Willemse!

Excuses voor de late reactie!! Ik zie dat je abonnement inmiddels per 17-12 is opgezegd! Sorry dat dit even heeft geduurd! Ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling!

Groetjes, Su Ling
Beste Su Ling,

Het klopt dat het abonnement inmiddels per 17-12 is opgezegd terwijl dit na diverse toezeggingen ruim een maand geleden gedaan had moeten worden.
Inmiddels heb ik een factuur gekregen voor de hele maand december terwijl deze het abonnement al 17-12 door tele2 is stopgezet. Ik ben van mening dat ik helemaal geen factuur meer had mogen krijgen over deze maand.
Ik kan nu bijna 2 maanden extra abonnement betalen omdat tele 2 het abonnement niet opzegt.

Jaap
Badge +4
Hoi Jaap,

Su is nu met vakantie waardoor je geen reactie hebt gehad op je bericht.
Als jij eerder een opzegging hebt doorgegeven kan ik me goed voorstellen dat je de kosten betwist. Je kunt dat via deze link kenbaar maken (mocht je dat nog niet gedaan hebben).

Groetjes Maurice