beantwoord

Mobiele abonnement afgesloten

• 6 april 2016
  • 4 reacties
  • 481 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
Hall ik ben boos gefrustreerd en klaar met tele 2. Maandag logde ik in en zag dar mijn rekening nog open stond en er stond bij betalen ,ik dacht direct doen, het balletje ging van rood na oranje betaling verwerkt , mijn telefoon ded het nog, nu vanmorgen alsnog afgesloten. Terwijl er onder stond , bent u afgelsoten dan sluiten wij u binnen twee uur weer aan, maar das was nog geen sprake van. En dan wel afsluiten.
Ik vind dit onterecht en ga ook de heraansluiting niet betalen, en overweg ook een andere provider te zoeken.
Ik weet ook wel datdit misschien niet op het forum hoort ,maar ben boos, gefrustreerd.

Want als jullie wel zo werken pas dan je site aan en houd die regels weg wat eronder staat.

Want als ik via bank doe duurt het langer,maar als ik via de site betaal gat het anders leg dat eens uit ovet de rode en de oranje.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 7 april 2016, 14:36

Beste Gijs62,

Als het bolletje groen kleurt betekent dit dat de factuur is betaald. Oranje staat voor 'betaling wordt verwerkt'. Indien afgesloten word je na een succesvolle iDeal-betaling weer aangesloten binnen twee uur.

Ik ben nu erg benieuwd wat de status inmiddels is. Het zou gek zijn als de iDeal-betaling is gekruist met de afsluiting, maar niets is onmogelijk. Als je wilt dat ik hier naar kijk, wil je mij dan jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De betalings overeenkomst voor je abonnement is automatische incasso.
Als je dit niet nakomt, dan kun je de provider wel van alles betichten, maar zij leveren wel de dienst volgens contract en u betaald niet via contract. Alle betalingen na de mislukte automatische incasso zijn uiteraard mogelijk, maar dan is een ononderbroken dienstverlening niet meer gegarandeerd.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Gijs62,

Als het bolletje groen kleurt betekent dit dat de factuur is betaald. Oranje staat voor 'betaling wordt verwerkt'. Indien afgesloten word je na een succesvolle iDeal-betaling weer aangesloten binnen twee uur.

Ik ben nu erg benieuwd wat de status inmiddels is. Het zou gek zijn als de iDeal-betaling is gekruist met de afsluiting, maar niets is onmogelijk. Als je wilt dat ik hier naar kijk, wil je mij dan jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Gijs,

Het is al een tijdje geleden sinds wij voor het laatst contact hadden. Daarom had ik dit topic gesloten. Kan je mij vertellen wat op dit moment exact jouw vraag aan mij is? Daarnaast mis ik ter identificatie ook jouw geboortedatum. Wil je deze nog naar mij sturen?

Groetjes,
Rick
Heel vreemd want je stuurt op 26mei de vraag na gegevens je zei dat je na kon kijken ik was afgesloten maar maandag deed hij het nog en woensdag was ik afgesloten.maar toen was het bollteje almoranje en stond erbij u betaling wordt verwerkt indien u bent afgesloten wordt u binnen twee uur weer aangesloten. Maar vreemde is de telefoon deed het nog en vond ik het onterecht afgesloten ben