beantwoord

Mobiel webmail

• 16 februari 2015
  • 15 reacties
  • 391 x bekeken

Hallo, als ik inlog met de juiste gegevens op mijn smartphone Samsung S3 loopt mn webmail vast. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Als ik in log op mn webmail van KPN lukt dit wel.

groetjes

Theo de Bruin
icon

Beste antwoord door kdwf2013 10 maart 2015, 13:12

Omdat je dan webmail kan openen met je mobiel. In de instellingen van je mobiele browser kan je aanvinken dat de desktop versie opgevraagd moet worden.

Verder is het natuurlijk wachten tot Tele2 de webmail aanpast voor mobiel gebruik maar tot die tijd kan je dan in ieder geval bij je mail ed.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 4
Badge +5
He Theo!

Dat is vreemd! Via welke browser op je telefoon probeer je in te loggen? Heb je het ook al via een andere browser geprobeerd, zoals Google Chrome? Daarnaast ben ik benieuwd waar je precies vastloopt en of je een foutmelding te zien krijgt.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
He Theo!

Dat is vreemd! Via welke browser op je telefoon probeer je in te loggen? Heb je het ook al via een andere browser geprobeerd, zoals Google Chrome? Daarnaast ben ik benieuwd waar je precies vastloopt en of je een foutmelding te zien krijgt.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling

ik gebruik alleen internet explorer op mn smartphone. Ik kan gewoon inloggen maar ik krijg een wit scherm verder weet ik niet hoe ik het moet omschrijven..
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Theo!

Dank je wel voor je bericht. Ik wil je vragen om Google Chrome eens te installeren op je telefoon. Onze webmail is namelijk niet goed compatible met Internet Explorer. Laat je mij weten of het met chrome wel lukt? 🙂

Groetjes,

Su Ling
met chrome heb ik hetzelfde probleem.. ik zie links boven aan het tele 2 logo.. en rechtsboven aan staat: startpagina, Tele2, Mijn Profiel en Help. Naast het logo zie ik een grijze streep. Hij blijft maar laden.. Rest van het scherm is wit...
Reputatie 4
Badge +5
Hoi T.P.de Bruijn,

Vreemd! Kan je hiervan een screenshot sturen? Inloggen via de webmail op de computer, lukt wel? Heb je ook de laatste software op je telefoon staan?

Groetjes,
Su Ling
Mijn Telefoon wordt constant geüpdatet.. of bedoel je specifieke software die van toepassing zijn op webmail Ik heb namelijk geen problemen met andere websites.. ik weet niet hoe ik een screenshot moet maken op mijn mobiel als ik op een site ben kun je dat aangeven??.. op mijn pc heb ik geen problemen met webmail trouwens.. is het misschien beter om Mozilla te gebruiken? op mijn PC gebruik ik dat en daar werkt alles perfect
Reputatie 4
Badge +5
Hoi T.P.de Bruin,

Ik bedoel of de software op je telefoon up-to-date is. Je kan een screenshot maken door je home-knop en je powerknop tegelijk ingedrukt te houden. Je zou Firefox eventueel ook kunnen gebruiken, maar de webmail is wel het beste compatible met Google Chrome. Ik zie je screenshot graag tegemoet.

Groetjes,
Su Ling
Hallo, in de bijlage zie je een foto van mij toestel als ik via Google chrome probeer in te loggen op webmail.

Met betrekking tot de software op mijn toestel. Als er een update beschikbaar is dan krijg ik daar namelijk bericht over. En dat heb ik niet gehad. Trouwens als er een software update noodzakelijk is dan zou ik met meer websites of andere zaken problemen moeten hebben toch? en daar is geen sprake van..
Reputatie 4
Badge +5
Hoi T.P. de Bruijn,

Ik heb het zelf ook even getest op een Samsung telefoon en webmail is bij ons ook niet te openen. Ik ga dit even voor je uitzoeken en ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Ik raad je aan om in de tussentijd je webmail te openen op je computer.

Groetjes,
Su Ling
Hoi T.P. de Bruijn,

Ik heb het zelf ook even getest op een Samsung telefoon en webmail is bij ons ook niet te openen. Ik ga dit even voor je uitzoeken en ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Ik raad je aan om in de tussentijd je webmail te openen op je computer.

Groetjes,
Su Ling

oke.. inmiddels 5 dagen geleden dit antwoord van je gehad.. weet je al meer hoe dit op te lossen?
Badge
Ffe je browser instellen dat hij de desktop versie opvraagt. Kan onder instellingen
Ffe je browser instellen dat hij de desktop versie opvraagt. Kan onder instellingen

waarom desktop versie als het gaat om mn mobiel?
Badge
Omdat je dan webmail kan openen met je mobiel. In de instellingen van je mobiele browser kan je aanvinken dat de desktop versie opgevraagd moet worden.

Verder is het natuurlijk wachten tot Tele2 de webmail aanpast voor mobiel gebruik maar tot die tijd kan je dan in ieder geval bij je mail ed.
Hallo, met dit laatste antwoord is mijn probleem opgelost door het instellen van google chrome op desktop versie. Bedankt!:D
Reputatie 4
Badge +5
Hoi T.P.de Bruin!

Fijn om te lezen dat het bovenstaande antwoord het probleem heeft verholpen!:) Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Su Ling