beantwoord

Mobiel: Voicemail uitzetten

• 16 maart 2017
  • 7 reacties
  • 7748 x bekeken

Hi!

Hoe is het mogelijk om m'n voicemail helemaal uit te zetten? In "mijn tele2" zie ik alleen dat het mogelijk is om deze door te schakelen.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 17 maart 2017, 09:13

Hi Mattdem,

De voicemail is inderdaad helaas niet in je MijnTele2 account uit te schakelen. Je kunt dit laten doen door contact op te nemen met onze klantenservice (telefonisch of via chat). In dit geval wil ik je graag helpen dit aan te passen.

Laat je weten of ik iets voor je kan doen?

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bel morgen de klantenservice. Zij kunnen het deactiveren voor je.
Echt? Kan je je voicemail niet zelf in en uitschakelen door een code in te toetsen zoals dat bij elke provider gewoon wel kan? Wat omslachtig om daar de klantenservice voor te moeten bellen!
Reputatie 7
Badge +4
Het is toch niet de vraag hoe het bij andere providers allemaal wel/net werkt? Mattdem wil gewoon weten hoe hij de voicemail op zijn Tele2 abonnement kan uitzetten en dat is telefonisch.
Reputatie 4
Badge
Hi Mattdem,

De voicemail is inderdaad helaas niet in je MijnTele2 account uit te schakelen. Je kunt dit laten doen door contact op te nemen met onze klantenservice (telefonisch of via chat). In dit geval wil ik je graag helpen dit aan te passen.

Laat je weten of ik iets voor je kan doen?

Mark
Klopt Eric, vergelijkingen maken met andere providers en hun werkwijze kunnen we hier maar beter achterwege laten.
Ik heb contact gehad met een medewerker via de live-chat. Als het goed is wordt de voicemail binnen 24 uur uitgeschakeld. Ik laat weten als dit is gelukt.

Edit: Het is nu al actief. Bedankt!
Reputatie 4
Badge
Hi Mattdem,

Fijn om te horen dat het is gelukt! Omdat je aangeeft dat het is opgelost sluit ik nu dit topic. Mocht je een nieuwe vraag hebben dan mag je hier natuurlijk een nieuw topic voor openen.

Mark