Mobiel ontvangen, simkaart inactief

• 12 januari 2017
  • 6 reacties
  • 354 x bekeken

Hallo,

Na 2 jaar bij een andere provider te zijn geweest heb ik vandaag mijn mobiel in ontvangst mogen nemen van een medewerker welke aangaf dat hij vandaag zijn eerste werkdag had. Hij kwam dan ook later dan afgesproken. Na een kopie van mijn rijbewijs en bankpas en een krabbel kon ik eindelijk gaan genieten van mijn nieuwe abbo, althans dat dacht ik.

Omdat ik al klant ben geweest kan ik in mijn tele2 niet zelf de simkaart activeren, ik zie dan mijn oude telefoonnummer en oude facturen van toen ik in 2014 klant was dus maar gebeld met de klantenservice. Daar kreeg ik een empathieloze medewerker aan de lijn welke aangaf dat er iets niet goed is gegaan. Hij gaf aan dat de medewerker die bij mij aan de deur is geweest, ene "Taner" niet mijn diensten geactiveerd heeft en het maximaal 2 weken kan duren voordat ik kan starten met mijn abbo. Ik hoop ook dat dit een medewerker is geweest met een eerste werkdag want het was geen vriendelijk persoon en met de input die ik hem gaf werd niets gedaan.

Kunnen jullie niet gewoon contact opnemen met de betreffende medewerker die aan de deur is geweest voor activatie van mijn abbo, dan zou het binnen enkele minuten ipv weken moeten werken toch? Of is er iets wat jij kan doen?

Je kunt je wel voorstellen dat dit voor mij absoluut geen goede start is met Tele2 en geen 2 weken ga wachten op activatie. Het enige dat ik hoop is dat ik zo snel mogelijk gebruik kan maken van mijn diensten.

Met vriendelijke groet,

Dennis

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De simkaart wordt geactiveerd als je nummer wordt geporteerd. Was dat ook vandaaqg?
Dubbele post.
Betreft een nieuw abonnement zonder nummerbehoud/portering. Hiervan is dus geen sprake. Dit nummer heb ik van Tele2 toegewezen gekregen en zou vandaag onder mijn account actief worden bij de start van het abonnement.

On a sidenote, wat ook apart is, is dat de status van de bezorger/medewerker v/d OPD nogsteeds op onderweg staat in plaats van op afgeleverd/bezorgd. Ik weet niet of dat ergens mee te maken kan hebben maar ik denk ik meld het maar even...
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dennis,

Ik zie dat je in de tussentijd contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je order was vast gelopen. Erg balen! Ik zie dat er een case voor je aangemaakt is. Helaas kan ik hier verder niks voor je betekenen en moet ik je vragen om te wachten op de andere afdeling die het voor je in orde kunnen maken.

Groet, Trinh
Hallo Trinh,

Ja, eerst de bezorging te laat, vervolgens een telefoon die niet werkt. Een erg zuur begin van een abonnement.
Bedankt voor je medeleven. Ondanks je niets voor mij kunt betekenen waardeer ik je bericht.

Mvg Dennis
Reputatie 5
Badge +3
Dat kan ik me voorstellen, erg zuur. Ik ben dinsdag weer aanwezig dan ga ik even navraag voor je doen bij de desbetreffende afdeling.

Goed weekend.

Groet, Trinh