Mobiel onrecht afgesloten

Ik heb een bewindvoerder die mij fuctuuren van tele2 behandeld. Alle factuuren waaren altijd netjes betaald. Maar vanaf het begin en tot nu ben ik bedreigd geworden door zo genoemd onbetaald factuuren. Ik ben net teruggeken van een 4 weken vakantie vanuit het buitenland, alleen om uit te zien dat ik ben afgesloten. Mijn bewindvoerder is achteruit gekomen. En de reden dat ik wordt afgesloten is dat tele2 heeft geen factuuren gestuurd. Ik wordt bedreigd met aansluiting kosten en incasso. Waneer wordt ik weer aangesloten precies?! Ik ben heel hard aan te denken om juurdisch help in te schakelen.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je krijgt elke maand een mail en een SMS die aangeeft dat je factuur klaar is, en die wordt altijd in de laatste week van de maand van je bank rekening afgeschreven, als dat goed gaat elke maand zou je niet met open of onbetaald facturen moeten staan....

Voeg je klant gegevens aan je profiel en een moderator kan kijken naar waarom je afgesloten ben en wat nog open is.

Ik vermoed dat je bewindvoerder tegen de Algemene Voorwaarden je rekening met handmatig overschrijving betaalt, misschien niet op tijd of niet op het juiste manier waardoor een achterstand is ontstaan. Zou niet de eerste keer zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 stuurt geen facturen. De facturen kun je opvragen via de mijn.tele2.nl portal. Er behoort automatische afschrijving plaats te vinden zodat het altijd op tijd betaald wordt. Dat de bewindvoerder dit blokkeert en handmatig overmaakt is niet handig, maar je ziet dat vaker bij bewindvoerders. Hij moet dan wel zorgdragen voor tijdige betalingen met de juiste vermelding op de overboekingen. Handmatige overboekingen hebben 5 werkdagen nodig voor verwerking.
Reputatie 5
Badge +1
Ga naar je bewindvoerder. Hij moet dat voor jouw oplossen.
Reputatie 2
Badge
Wanneer je betalingen lopen via een bewindvoerder kun je het beste daarmee contact opnemen.

Groet Petra
Reputatie 2
Badge
Is het al opgelost of heb je nog vragen?

Groet Petra
Opgelost
Reputatie 2
Badge
Dat is goed om te horen! Bedankt voor je melding ik ga het topic dan ook sluiten.

Fijne dag, groet Petra