mobiel nummer

  • 28 september 2015
  • 4 reacties
  • 145 x bekeken

Beste Linda

Kan me heel goed voorstellen dat je behoorlijk kwaad wordt wanneer er fouten gemaakt worden en je 5 dagen zonder je mobiel komt te zitten.
Ik moet er niet aan denken! Maar wij als mede-klant kunnen daar natuurlijk niets aan veranderen. Wij zijn immers niet de "jullie" waar je zo boos op bent en wij hebben je nummer niet opgeheven. Waar is het fout gegaan en waarom werd je nummer opgeheven?

Groet

Karin

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

mijn ex heeft 22 aug mijn nr opgezegt dit heb ik 24 aug terug gedraaid, het was opgelost geen zorgen werd er gezegt.
maandag 21 sept heb ik adres wijziging gedaan beveiliging op mijn nr gezet zodat mijn ex niks meer kan. En wat denk je nr opgeheven en nog niet 1x naar code gevraagd
Reputatie 6
Badge +5
Hoi lindamichel,
Wat ontzettend vervelend dat er zoiets is gebeurd.
Dit is vreselijk en ik wil dan ook gaan onderzoeken wat er gebeurd is. Zo kunnen we kijken wat of het nog te redden valt.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een privébericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi lindamichel,
Ik heb helaas nog geen bericht van je gehad met je gegevens.
Zou je deze alsnog willen sturen? Dan kan ik je verder helpen.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi lindamichel,
Helaas heb ik niks meer van je gehoord. Daarom sluit ik het topic nu.
Groet,
Ben