beantwoord

Mobiel netwerk

• 5 mei 2016
  • 1 reactie
  • 88 x bekeken

Hallo,
Ik heb nog voldoende MB maar steeds als ik mijn mobiele netwerk aan zet krijg ik geen internet. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 10 mei 2016, 19:39

Hi Lisa,

Sorry hoor, door de drukte reageer ik wat later dan ik zou willen!

Ik ga er voor het gemak vanuit dat je bereik hebt en gewoon kunt bellen en sms-en. In dat geval kan het zijn dat je jouw mobiele netwerk (per ongeluk) handmatig hebt uitgeschakeld. Wil je proberen jouw toestel opnieuw in te stellen via onze toestelhulp?

Als dit niet helpt, kan je het volgende proberen:

- Als je een iPhone hebt, wil je de volgende menu's openen: Instellingen > Telefoon > Simapps > SIM menu > Selecteer SIM. Kies vervolgens voor automatische SIM selectie'.
- Bij Androidtoestellen staat de toolkit achter het icoontje Tele2 menu. Deze staat tussen de reguliere apps. Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je hierna niet meteen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon eerst even opnieuw te starten.

Ik ben benieuwd of je hierna verschil merkt.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hi Lisa,

Sorry hoor, door de drukte reageer ik wat later dan ik zou willen!

Ik ga er voor het gemak vanuit dat je bereik hebt en gewoon kunt bellen en sms-en. In dat geval kan het zijn dat je jouw mobiele netwerk (per ongeluk) handmatig hebt uitgeschakeld. Wil je proberen jouw toestel opnieuw in te stellen via onze toestelhulp?

Als dit niet helpt, kan je het volgende proberen:

- Als je een iPhone hebt, wil je de volgende menu's openen: Instellingen > Telefoon > Simapps > SIM menu > Selecteer SIM. Kies vervolgens voor automatische SIM selectie'.
- Bij Androidtoestellen staat de toolkit achter het icoontje Tele2 menu. Deze staat tussen de reguliere apps. Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je hierna niet meteen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon eerst even opnieuw te starten.

Ik ben benieuwd of je hierna verschil merkt.

Groetjes,
Rick