mobiel met abonnement?

hoi,
Ik woon sinds 3 maanden weer in Nederland. Ik heb 13 jaar in duitsland gewoond en wou nu een mobiel met abonnement bij jullie afsluiten.
Eerst online geprobeert, mobiel uitgezocht, gegevens ingevuld en dan blijkt dat ik geen abonnement krijg met een duits id kaart.
Volgende dag met de nederlandse id kaart (niet meer geldig) geprobeert en dat wou, dus weer mobiel uitgezocht en helemaal blij toen het klaar was. Ik kreeg een email dat de mobiel morgen komt dus echt super blij. Volgende dag de hele morgen op de klok kijken en eidelijk stond meneer voor de deur met mijn mobiel!!! Ik geef hem mijn duitse en nederlandse id kaart en dan zegt hij dat hij weer naar huis gaat (met de mobiel) omdat mijn id kaart niet meer geldig was en hij mocht maar 1 ding veranderen via zijn tablet. Ik had (natuurlijk niet met opzet) ook mijn tussenvoegsels van mijn achternaam niet daar geschreven maar gewoon mijn compete achternaam bij achternaam geschreven en dat had hij ook moeten veranderen dus werd niks. Ik natuurlijk helemaal teleurgesteld maar meneer zei dat ik in de winkel wel een abonnement kan afsluiten met een duits id kaart. Dus volgende dag maar naar de winkel, gegevens doorgegeven, alweer mobiel uitgezocht en de mobiel lag voor mijn neus dus weer helemaal blij. Ik geef mijn duitse id kaart en het was geen probleem!!! Dan geef ik mijn bankpas en ja hoor ging alweer niet door... Ik heb mijn bankrekening nog geen 6 maand (logisch als ik nog maar 3 maand weer in NL woon) en dus is het weer niet gelukt... Vind dit heel lastig, voel me zo niet echt welkom als nieuwe klant bij jullie.
Kunnen jullie mij helpen? Dat zou super zijn als het alsnog lukt!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag silvana91,

Wat een gedoe allemaal 😞

Ik moet je helaas teleurstellen, omdat ik hier niks voor je kan doen. Het is belangrijk voor ons dat je bankrekening een half jaar open is. Hier kan ik niks aan veranderen. Is het mogelijk dat iemand anders het voor je afsluit? Het is niet helemaal handig, maar probeer hier met je mee te denken.

Ik hoor graag van je!