beantwoord

Mobiel kwijt, zelfde nummer behouden

• 15 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 131 x bekeken

Ik ben mijn mobiel kwijtgeraakt. Ik had een Tele2 abonnement. Ik heb mijn simkaart geblokkeerd en via Belsimpel een nieuw Tele2 abonnement aangevraagd. Hierbij gaf ik aan, hetzelfde nummer te willen behouden.
1. Krijg ik nu automatisch bij deze bestelling een nieuwe simkaart met hetzelfde telefoonnummer?
2. Wordt mijn oude abonnement automatisch vervangen door de nieuwe, of moet dit nog stopgezet worden?

Alvast bedankt
Jesse
icon

Beste antwoord door eric 15 augustus 2017, 12:25

Dan moet mobiel.nl een VERLENGING aanvragen. Dan gaat het allemaal goed. Je kunt niet op een abonnement wat nog in de contractsperiode zit weer een nieuw abonnement aanvragen.
Je had dit ook kunnen doen via www.tele2.nl/verlengen
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dan moet mobiel.nl een VERLENGING aanvragen. Dan gaat het allemaal goed. Je kunt niet op een abonnement wat nog in de contractsperiode zit weer een nieuw abonnement aanvragen.
Je had dit ook kunnen doen via www.tele2.nl/verlengen
Reputatie 6
Badge
@eric *Belsimpel ;)

@jesse1234 Het beste kan je dit even bij belsimpel neerleggen. Doe je dit op tijd dan kunnen zij nog je bestelling veranderen, mocht dat nodig en mogelijk zijn :)

We maken een scherp onderscheid tussen "nummerbehoud" en "verlengen":
-Bij nummerbehoud nemen we een 06-nummer over van een andere provider
-Bij een verlenging sluit je een nieuw contract af met een actief nummer dat al bij ons zit