mobiel internet in het buitenland

  • 24 July 2021
  • 1 reactie
  • 592 x bekeken

Dag,

Ik heb een enorm trage/geen verbinding in het buitenland. Ik ben een week in Creta geweest en ben nu in Praag en mijn mobiel internet is nog slechter dan een inbelverbinding uit de jaren 90. 

Kan ik gebruikmaken van een normale 4G verbinding of ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een fatsoenlijke provider?

 

Alvast bedankt,

Selim Celem


1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @SelimCelem,
 

Welkom op de Community! Laten we samen kijken of er een snellere verbinding mogelijk is. Alle informatie en achtergrond over het gebruik van je abonnement in het buitenland vind je terug in dit topic: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/info-mobiel-internet-in-het-buitenland-80388.  Zo ben je goed voorbereid en kan je optimaal gebruik maken van je abonnement in het buitenland. 

In Praag raden we aan om gebruik te maken van dit 4G netwerk: T-mobile. Lukt het om hiermee verbinding te maken? We hebben een handige Toestelhulp openen in nieuw tabblad die helpt met het handmatig selecteren van het netwerk. Als dat niet lukt dan kan het helpen om de netwerkinstellingen te resetten en opnieuw het T-Mobile netwerk te selecteren.

 

Ik hoor graag of het werkt!

Reageer