Mobiel bellen buitenland

Ik kan niet bellen vanuit het buitenland naar nederland kan wel gebeld worden heb een abonnement
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
In welk land zit je?
Sinds wanneer heb je een abonnement?
Was dat met een nieuw nummer of een geporteerd nummer vanaf een andere provider.
Ik zit in portugal met een nieuw nummer alle instellingen staan goed gecontroleerd door tele2 helpdesk
Reputatie 7
Badge +4
Met nieuwe abonnementen met nieuwe nummers heeft Tele2 wat restricties opgelegd.
Ik ken ze niet uit mijn hoofd, maar als je nog geen 2 facturen hebt betaald dan zou dat het kunnen zijn.
Zie voor de regels: https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/
Helemaal onderaan de pagina, de derde veelgestelde vraag.
Reputatie 6
Badge
Quote:
In het buitenland kun je niet bellen naar andere landen dan Nederland of het land waar je op dat moment verblijft.

Zou dus moeten werken, omdat je zegt naar Nederland te bellen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi s.h.soepboer,

Bellen naar Nederland zou zoals pipodeclown al zegt gewoon moeten kunnen, ook als je een nieuwe klant bent met een nieuw nummer. Is het inmiddels gelukt? Zo niet, heb je misschien een openstaande factuur? En zou je me dan middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats, je klantnummer en je geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik met je meekijken in het systeem.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer gereageerd hebt, ga ik er vanuit dat ik dit topic kan sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.