Mobiel afgesloten

  • 27 juli 2016
  • 4 reacties
  • 175 x bekeken

De automatische incasso van mijn betaling is mislukt. Ik heb deze hierna handmatig overgemaakt. Ik ontving vanochtend een sms van tele2 : uw betaling is ontvangen, bedankt we houden contact.

Nu 12u later kan ik niet bellen of internetten. Ik krijg te horen dat ik de klantenservice moet bellen maar zelfs 1200 kan ik niet bellen dus dat wordt moeilijkkk?? Op mijn afschrift en facturen zie ik dat er niks openstaat alle maanden zijn voldaan. Waarom ben ik afgesloten???

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ik kan ook niet gebeld worden hoor ik net.!!
Reputatie 1
Badge
Beste Pryor, als je afgesloten bent dan kan je niet uitgaand bellen maar inkomende gesprekken moet gewoon lukken. Misschien moet je ff opnieuw uit en aan zetten, of ff kijken bij je instellingen. Als je alles betaald hebt en op tijd dan maakt dit nog zuurder. De moderators reageren binnen 5dgn. Succes
Reputatie 5
Badge +3
Dag Pryor,

Ik zou graag met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens kunnen sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer

Wij hebben doorlooptijd waarin we reageren, maar proberen het natuurlijk wel zo snel mogelijk :)
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hopelijk werkt alles weer naar behoren.
Ik heb niks meer van je vernomen en sluit daarom dit topic.
Groet, Trinh