Tot mijn verbazing kreeg ik even later geen een sms dat het abonnement per direct in was gegaan met het contract. In dat contract stond ook nog dat ik het kon annuleren met bijgevoegde modelformulier, wat er uiteraard weer niet bij zat. Dat betekent dat ik telefonisch contact op moet nemen. Dat moet bij elke handeling en de laatste keer dat ik belde was omdat tele2 een fout had gemaakt. Ik ging er toen nog vanuit dat het bellen uiteraard bij de service hoorde, temeer omdat het door jullie fout kwam, maar helaas: 35 belminuten afgeschreven, waarvan ik er 30 aan de lijn hing te wachten!
Ik heb een beperkt aantal belminuten, waarvan ik elke maand heel veel over hou, behalve wanneer tele2 weer eens gebeld miet worden omdat ze iets niet snappen.
Afijn, nadat ik het abonnement afsloot las ik dat, wanneer ik dat NIET had gedaan, het abonnement voort zou gaan én maandelijks opzegbaar zou zijn, een veel betere deal dan ik had gedaan dus nóg een reden om het abonnement te annuleren.
Zet dat formulier gewoon op jullie site! Voor iedereen toegankelijk en jullie hoeven je belofte idd niet na te komen, maar dan kost het ons geen geld. Waardeloos dat de klant alleen maar kan bellen bij elke fout die jullie maken en dat is bij mij bij ALLES(!!!) wat er geregeld moet worden.
Misschien kunnen jullie de klant eens tegemoet komen (ha, ha, liever niet hè!)
Hoe regel ik nu (zonder te wachten aan de lijn) dat mijn abonnement gewoon doorloopt op 27 juni, maar maandelijks opzegbaar wordt?
Moet heel simpel zijn, zelfs voor Tele2!
Ps. Mijn toon kan niet meer anders, ALTIJD gaat het mis bij jullie, hoe simpel ook.
dps. Hoe kun je een bedenktijd van 14 dagen hebben als jullie het abonnement per onmiddellijk in laten gaan?
Beste antwoord door Arjan van Tele2
Hoi Jola,
Het is gelukt hoor, je abonnement blijft gewoon 10 euro, echter in augustus voeren we wel een inflatiecorrectie op.van 1,4 %
Vanaf 27-06 is het dan maandelijks opzegbaar.
Fijne dag
Arjan
Bekijk origineel bericht
Het is gelukt hoor, je abonnement blijft gewoon 10 euro, echter in augustus voeren we wel een inflatiecorrectie op.van 1,4 %
Vanaf 27-06 is het dan maandelijks opzegbaar.
Fijne dag
Arjan