Mobiel abonnement koppelen aan thuis abonnement

• 16 maart 2016
  • 3 reacties
  • 220 x bekeken

Ons thuis abonnement loopt in juni af, ons mobiele abonnement pas in december.
Kunnen we dit koppelen, wij willen graag alle services van Tele2 afnemen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi fluweel6,

Bedankt voor je bericht en welkom op ons forum!

Wat leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent alle services van Tele2 af te nemen! :D
Zou je misschien kunnen vertellen wat (en waar) je wat hebt?

Groetjes Maurice
Maurice, in juni verloopt ons contract met Tele2 voor TV en internet, maar ons contract voor de mobiele telefoons verloopt in december. Het betreft een contract voor 2 jaar Tele2 inclusief een Huawei. Deze Huawei bevalt slecht. Eigenlijk konden we al na 1 jaar geen updates meer doen of foto's bewaren, geen geheugen meer. We betalen hiervoor 23 euro per telefoon per maand. Dat de Huawei niet bevalt is op zich geen probleem van Tele2, maar wel van invloed op onze keuze voor het opnieuw afsluiten van een contract. Als we in juni een combinatie contract met Tele2 kunnen afsluiten voor TV, internet en mobiele telefonie incl mobiele telefoon, zou dat een prima oplossing zijn. Welke kosten zijn hieraan verbonden?
Badge +4
Mobiele telefonie en je thuisdiensten kunnen helaas niet op 1 contract dus dat kan ik je niet bieden. Er zijn natuurlijk wel veel mogelijkheden voor mobiel, bel anders even naar het gratis verlengnummer 0800-2180. Ik ben namelijk meer van de support en focus me niet echt op sales, mijn collega's kunnen je wat dit betreft daar beter helpen! Wil je wel laten weten wat eruit gekomen is? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Groetjes