beantwoord

mobiel abonnement afgewezen

• 2 september 2019
  • 4 reacties
  • 200 x bekeken

Ik heb vanavond geprobeerd een abonnement af te sluiten via belsimpel.nl bij Tele2. Ik moest een krediet check doen en die werd goedgekeurd. Alleen later kreeg ik opeens een mailtje dat Tele2 mijn krediet had afgewezen terwijl deze eerst is goedgekeurd. Ik vind dat erg jammer en ben daarom erg teleurgesteld in tele2
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 3 september 2019, 15:39

@Jonivb1107 Jammer dat je aanvraag is afgewezen. Omdat je dit via een webwinkel hebt aangevraagd kunnen wij de exacte reden niet zien, je kunt voor meer informatie contact opnemen met Belsimpel of kijk hier voor meer info.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Belsimpel doet geen creditchecks. Zij vragen alleen om de lasten en inkomsten toets in te vullen t.b.v. het BKR. Tele2 doet veel meer checks omdat die het financiele risico lopen. Je bent blijkbaar niet solvabel genoeg of staat genoteerd bij Preventel. Je zou het nog eens kunnen proberen met een toestelbundel van max. 10 euro per maand.
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Reputatie 4
Badge
@Jonivb1107 Hallo Joni, heb je inmiddels al meer informatie over je aanvraag?
Reputatie 4
Badge
@Jonivb1107 Jammer dat je aanvraag is afgewezen. Omdat je dit via een webwinkel hebt aangevraagd kunnen wij de exacte reden niet zien, je kunt voor meer informatie contact opnemen met Belsimpel of kijk hier voor meer info.

Groet Petra