beantwoord

mobiel abbonement opgezegd

• 20 januari 2016
  • 3 reacties
  • 131 x bekeken

Mijn zusje heeft een abonnement bij Tele2 waar ik de laatste tijd gebruik van maak. Nu kreeg ze gisteren een email dat ze het abonnement had opgezegd en dat dit per 19-01-2016 gebeurt.
Dit is echter niet door haar opgezegd en wil het graag terug draaien of de reden weten. Alleen is het probleem dat ik niet kan bellen naar jullie of gebeld worden.
Hoe kunnen we dit oplossen? Want ze wil het niet opgezegd hebben.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 januari 2016, 10:59

Hoi Berriejj,
Wat een merkwaardig verhaal. Ik wil dit graag even uitzoeken. Zou je mij in een persoonlijk berichtje deze gegevens willen sturen van je zusje:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Dan kan ik even met je meekijken. Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Berriejj,
Wat een merkwaardig verhaal. Ik wil dit graag even uitzoeken. Zou je mij in een persoonlijk berichtje deze gegevens willen sturen van je zusje:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Dan kan ik even met je meekijken. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Berriejj,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Heb je mijn hulp nog nodig of heb je het al via een andere weg opgelost? Als je toch nog mijn hulp nodig hebt, zou je dan nog die gegevens willen sturen? 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Berriejj,
Aangezien ik nog geen reactie van je heb gehad, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je vragen om een heel nieuw topic te openen. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Groetjes Kiko