beantwoord

Mislukte afschrijving

  • 1 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 80 x bekeken

De afschrijving van mijn factuur zijn niet gelukt. Nu heb ik dit overgemaakt via ideal naar Tele2, maar ik heb nog geen bevestiging dat het nu is geregeld.
Duurt het lang voordat ik een bevestiging krijg? Ik heb het overgemaakt op 28-7
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 2 augustus 2017, 08:43

Hoi!

Is de betaling van je rekening afgeschreven en heb je ook in de mijn Tele2 omgeving na de status van de factuur die je hebt voldaan?
In je mijn Tele2 omgeving kan je altijd je zelf de betaalstatus van facturen inzien!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Hoi!

Is de betaling van je rekening afgeschreven en heb je ook in de mijn Tele2 omgeving na de status van de factuur die je hebt voldaan?
In je mijn Tele2 omgeving kan je altijd je zelf de betaalstatus van facturen inzien!

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris