beantwoord

Mijntele2 omgeving voor meerdere nummers.

• 18 april 2017
  • 9 reacties
  • 184 x bekeken

Het probleem is dat ik net een nieuwe abonnement heb bij tele2, alleen een ander familielid heeft ook een abonnement, maar als ik nu mijn eigen abonnement wil checken op mijntele2 kan ik die niet vinden.
We staan op dezelfde email geregistreerd. Hoe los ik dit op ?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 20 april 2017, 12:07

Bedankt voor je privébericht Rianne!
Er is een email verzonden naar je zoon om het mailadres te wijzigen, zodra hij/jullie akkoord hebben gegevens voor de wijziging kan hij op zijn eigen e-mailadres een mijntele2 omgeving activeren!
Voor beide is het dan mogelijk om het verbruik te zien. :D

Laat je het ons weten als het is gelukt?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Badge
Hoi Rianne,

Dit probleem kunnen wij oplossen door het e-mailadres te wijzigen wat bij je nummer hoort, iedere account heeft een eigen mailadres nodig.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- nieuw e-mailadres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,Maris
Badge
Er is een email verzonden naar je zoon om het mailadres te wijzigen, zodra hij/jullie akkoord hebben gegevens voor de wijziging kan hij op zijn eigen e-mailadres een mijntele2 omgeving activeren!

Groetjes, Maris

Groetjes, Maris
Het is soort van gelukt, alleen het inloggen op Mijntele2 lukt nog steeds niet. Hij zegt 'helaas is het inloggen niet gelukt, probeer het nog een keer.

Groetjes, Maris
Het is soort van gelukt, alleen het inloggen op Mijntele2 lukt nog steeds niet. Hij zegt 'helaas is het inloggen niet gelukt, probeer het nog een keer.
het inloggen op de computer lukt wel alleen de mobiele appt geeft nog steeds aan dat het onjuist is
Badge
Er is nu in ieder geval en mijntele2 omgeving voor je zoon geactiveerd en hij kan zijn verbruik op de computer inzien. :D

Op wat voor een telefoon proberen jullie in te loggen op de MijnTele2 App?
Zouden jullie de App willen verwijderen en daarna opnieuw willen installeren, lost dit het probleem niet op dan horen wij graag welke software versie op de telefoon staat!

Groetjes, Maris
Er is nu in ieder geval en mijntele2 omgeving voor je zoon geactiveerd en hij kan zijn verbruik op de computer inzien. :D

Op wat voor een telefoon proberen jullie in te loggen op de MijnTele2 App?
Zouden jullie de App willen verwijderen en daarna opnieuw willen installeren, lost dit het probleem niet op dan horen wij graag welke software versie op de telefoon staat!

Groetjes, Maris
Op de iphone6s , we hebben al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren maar dat lost het probleem niet op
Badge
We hadden helaas een storing, zojuist heeft Apple verbeteringen aan onze App goedgekeurd!
Installeer je deze nu nogmaals opnieuw dan doet de App het! :D

Groetjes, Maris
Badge
Hoi Rianna,

Ik heb niks meer van je gehoord, is het gelukt met de App?

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris