beantwoord

MijnTele2 app doet het niet

  • 9 november 2015
  • 3 reacties
  • 247 x bekeken

Als ik mijn verbruik wil zien via de MijnTele2 app staat er "opndit moment kunnen we je gegevens niet ophalen ,probeer later opnieuw" en dit is al zo'n week zo , heel vervelend dit .
Is er een andere manier waarop ik mijn verbruikte mb's kan bijhouden ?
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 16 november 2015, 11:33

He Skippy!
Jammer dat je ontevreden bent! Ik wil je vragen om even je eigen topic te openen, zodat we je eventueel verder kunnen helpen!
Groetjes ,Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
He Jaritssa!

Dat is inderdaad heel vervelend! Kan je eens checken of je online in je MijnTele2 je verbruik wel kunt checken? Heb je de laatste versie van de app op je telefoon?

Let me know!

Groetjes, Su Ling
Hallo,
Ik krijg deze melding ook op zowel de Tele2 app als op MijnTele2. Dit probleem is al sinds een aantal maanden. Tele2 is hiervan op de hoogte (klantenservice gebeld), maar blijkbaar kunnen ze het niet oplossen. Ik ben hierdoor zeer ontevreden over Tele2.
Reputatie 4
Badge +5
He Skippy!
Jammer dat je ontevreden bent! Ik wil je vragen om even je eigen topic te openen, zodat we je eventueel verder kunnen helpen!
Groetjes ,Su Ling