beantwoord

mijntele2

• 10 september 2019
  • 2 reacties
  • 112 x bekeken

Ik kan niet inloggen op de mijntele2app er staat namelijk "onverwachte foutmelding probeer het opnieuw aub" en als ik op de site inlog lukt het wel maar dan staat er vervolgens bij mijn verbruik dat ik die niet heb en dat mijn abonnement nog in moet gaan terwijl ik dit abonnement al een maand heb. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 11 september 2019, 14:37

Hi Stefan,

De website laat je verbruik niet direct zien. Maar als je eerst even naar bijvoorbeeld "mijn producten" gaat en dat weer terug, zie je je verbruik wel 🙄
Dit is bekend en hier wordt aangewerkt.

De app is inderdaad niet bereikbaar. Wat nog kan helpen, is je pincode van de app te wijzigen. Maar lukt dit niet dan kunnen we je hier op dit moment niet bij helpen. Ook dit probleem is bekend en hier wordt ook aan gewerkt.

Mocht je nu en op de site en op de app je verbruik niet kunnen inzien, kunnen wij je daar wel verder biij helpen.

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Omdat er geen reacties meer gekomen zijn, sluit ik dit topic.
Mocht je nog vragen hebben, kun je een nieuw topic starten.

Fijne dag.
Reputatie 3
Badge
Hi Stefan,

De website laat je verbruik niet direct zien. Maar als je eerst even naar bijvoorbeeld "mijn producten" gaat en dat weer terug, zie je je verbruik wel 🙄
Dit is bekend en hier wordt aangewerkt.

De app is inderdaad niet bereikbaar. Wat nog kan helpen, is je pincode van de app te wijzigen. Maar lukt dit niet dan kunnen we je hier op dit moment niet bij helpen. Ook dit probleem is bekend en hier wordt ook aan gewerkt.

Mocht je nu en op de site en op de app je verbruik niet kunnen inzien, kunnen wij je daar wel verder biij helpen.

Gr, Bernadet