vraag

Mijn tele2 niet bereikbaar

  • 26 februari 2015
  • 1 reactie
  • 112 x bekeken

Eergisteren al langdurig contact gehad met uw helpdesk en dat is afgesloten met de melding om het over een dag nogmaals te proberen.
pincodes en wachtwoorden via sms sturen lukte ook niet vanuit uw systeem.

Dit laatste heb ik nu meermalen gedaan, maar ik kom nog steeds niet in mijn tele2 om o.a. inzicht in de facturen te hebben en overschrijdingen te voorkomen.
dit geldt voor zowel mijn account van ghofman@kabelfoon.nl alsook dat van mijn dochter met joyhofman@hotmail.nl. Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik steeds de melding e-mail verificatie is niet geldig.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Hoi Minetta,

Mijn excuses voor de enorm late reactie. Op een of andere manier is je bericht naar de achtergrond verdwenen totdat ik het nu weer tevoorschijn getoverd heb. Speelt dit issue nog of heb je inmiddels al toegang tot Mijn Tele (zal me niets verbazen aangezien er al een tijdje verstreken is)?

Groetjes Maurice