beantwoord

Mijn Tele2 gegevens kloppen niet

  • 27 april 2016
  • 9 reacties
  • 281 x bekeken

Hallo,

Ik heb pasgeleden een abbonement met telefoon bij jullie afgesloten,
Alleen kloppen mijn gegevens nog steeds niet op mijn account.

Ik heb al meerdere malen opnieuw geactiveerd zonder succes.
Zouden jullie mij misschie kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
Jasper van Oers
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 18 mei 2016, 12:08

Hoi Jasper,

Ik heb terugkoppeling ontvangen.
Zou je mij in een privé bericht een ander e-mailadres kunnen sturen? Zo kan ik jouw account activeren!

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Bel morgen de klantenservice 020 7544444, of wacht op een moderator hier (kan wel enkele dagen duren)
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jasper,

Welkom op het forum!
Heb je ondertussen al de klantenservice gesproken? Mocht dit niet het geval zijn help ik je graag verder!

Waarmee kan ik je helpen? Wat wil je aangepast hebben?
Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op de paarse knop 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je gegevens. Welke gegevens kloppen niet op je account?

Groet, Trinh
Hallo,

Ik kan mijn facturen niet zien, verbruik is ook niet zichtbaar.
Komt erop neer lijkt of mijn nieuwe abbonement niet op mijn account is gezet

Groetjes Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jasper,

Ik heb dit intern voor je uitgezet zodat ze jouw account kunnen activeren.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag van je!
Groet, Trinh
Hoi Jasper,

Ik heb dit intern voor je uitgezet zodat ze jouw account kunnen activeren.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag van je!
Groet, Trinh


Hallo Trinh

Okee hartstikke bedankt, wanneer is het dan opnieuw geactiveerd?

Groetjes Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Hoi jasperoers21,

Een andere afdeling is hier nu nog mee bezig.
Ik heb ze nog een reminder gestuurd. Wanneer ik meer weet hoor je het van mij!

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jasper,

Ik heb terugkoppeling ontvangen.
Zou je mij in een privé bericht een ander e-mailadres kunnen sturen? Zo kan ik jouw account activeren!

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jasper,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat het is gelukt!

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh