beantwoord

mijn tele2 en aanpassen sim only abonnement

het is bizar dat ik twee accounts moet maken om mijn vaste lijn / internet te beheren en mijn mobiele abonnement, maar goed het zal zo moeten.

ik heb een 4g smartphone gekocht en wil mijn abonnement aanpassen. Door de onduidelijke informatie op de site heb ik u voor de rest van de maand mijn mobiele internet verhoogd met 500 GB. Verspild geld dus en mijn abonnement nog steeds niet aan kunnen passen. Dank je wel. Nu heb ik me in dit autistisch systeem weten te wurmen. Graag wil ik weten hoe ik mijn sim only kan aanpassen.

icon Beste antwoord door Ben van Tele2 26 april 2015, 12:25

Hoi avmullekom,
Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad nu zo dat voor elke dienst een apart e-mailadres nodig is. Zo is het systeem opgesteld.
Wat mooi dat je een 4G smartphone hebt gekocht 🙂 Maar je wilt toch graag nog je abonnement aanpassen.
Dat kan, zoals Aragorn zegt, telefonisch via de klantenservice. Voor contact, kan je hier kijken:
Contact - Tele2
Ik kan ook kijken wat ik voor je kan aanpassen.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Het kan via het Forum, maar ook telefonisch. Met Koningsdag zijn we dicht,
dus als je echt vandaag nog een verandering wilt, is bellen wellicht sneller.
We staan op beide platformen voor je klaar.
Laat me weten waar je voor kiest.
Groeten,
Ben

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Hopelijk bedoel je 500 MB, en troost je, schade valt wel mee. Aanpassen kun je toch beste via klantenservice (telefoon) regelen, maar dat wordt pas 28 april.......
Reputatie 6
Badge +5
Hoi avmullekom,
Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad nu zo dat voor elke dienst een apart e-mailadres nodig is. Zo is het systeem opgesteld.
Wat mooi dat je een 4G smartphone hebt gekocht 🙂 Maar je wilt toch graag nog je abonnement aanpassen.
Dat kan, zoals Aragorn zegt, telefonisch via de klantenservice. Voor contact, kan je hier kijken:
Contact - Tele2
Ik kan ook kijken wat ik voor je kan aanpassen.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Het kan via het Forum, maar ook telefonisch. Met Koningsdag zijn we dicht,
dus als je echt vandaag nog een verandering wilt, is bellen wellicht sneller.
We staan op beide platformen voor je klaar.
Laat me weten waar je voor kiest.
Groeten,
Ben