beantwoord

mijn tele2

• 21 februari 2015
  • 24 reacties
  • 520 x bekeken

Mijn tele2 kent mijn gegevens niet. Kan me dus niet aanmelden. Ben al 2 weken bezig en krijg nu al zin om over te stappen.
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 4 april 2015, 21:03

Hoi Paulus59,
Fijn om te horen dat het is gelukt om in te loggen. We hebben de zaken nog even per prive-bericht behandeld en het is nu dus gelukt.
Dat is echt mooi nieuws! Fijne Pasen.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

24 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Probeer er 's met de klantenservice uit te komen op 020 7544444
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Paulus59,
Goed om te lezen dat je weer terug bent.
Ik had op je vorige bericht beantwoord dat MijnTele2 nog in onderhoud zat.
Gelukkig zijn die problemen opgelost en zou het voor iedereen weer mogelijk moeten zijn om in te loggen.

Helaas is het bij jou dus jammer genoeg nog niet gelukt.
Wat krijg je precies te zien wanneer het fout gaat? Kan je een screenshot meesturen?
En is het mail-adres dat je gebruikt niet in gebruik door een ander Tele2 abonnement?
Het zijn een hoop vragen, maar met meer informatie kan ik je beter helpen :)

Ik hoop snel weer van je te horen.
Groeten,
Ben
Foutmelding " controleer uw gegevens en probeer het nog een keer".
Het email adres is privé onder een eigen webadres. Misschien ooit wel eens klant geweest. Postcode ingevuld op contract kent het systeem ook niet.
En btw weet ik niet hoe ik een screenshot op m'n telefoon maak.
Alvast weer bedankt
Dat ligt aan want voor Smartphone jij hebt, hoe dat te doen.
Hier wordt dat in uitgelegd.

http://computertotaal.nl/smartphone/zo-maak-je-screenshots-met-je-smartphone-62943
Reputatie 6
Badge +5
Beste Paulus59,
Jammer om te horen dat het nog niet gelukt is.
Ik wil je graag helpen en er nu meer onderzoek naar doen.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres

Wij gaan er dan voor zorgen dat het onderzocht wordt. Als ik dan meer informatie heb, zal ik dit natuurlijk direct met je delen.
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste Paulus,
We hebben even contact gehad per prive-bericht.
Ik heb je gegevens ontvangen en het voor je uitgezocht.
Zou je nog een keer naar deze pagina willen gaan en proberen in te loggen met je mail-adres en je 06-nummer. Allebei graag proberen.
Hiermee zou het dan moeten lukken om je profiel te activeren.
Volg deze link:
MijnTele2 - Tele2
En selecteer Mobiel (abonnementen)

Laat me weten of het is geluk met een van deze opties.
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben
Heay Ben,

Nee hoor. kent emailadres niet.
Op de opgegeven pagina moet ik eerst naar activeren account. want ik heb geen wachtwoord.
zie bijlage
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Paulus, dat is balen.
Heb je het ook geprobeerd met je 06-nummer?
Ik heb het namelijk laten onderzoeken en er zou geen probleem moeten zijn om het te activeren.
Ik geef je nog een keer de link:
MijnTele2
Selecteer dan mobiel (abonnement).

Ik hoor graag of het hier lukt.
Zo niet, dan ga ik kijken welke andere stappen ik nog kan zetten voor jou.
Dank je wel.
Groet,
Ben
Sorry Ben.
Heb nog geen wachtwoord. Dus moet naar activeren account toch? Daar krijg ik de bekende foutmelding.
Merk dat ik geïrriteerd raak, sorry maar het voelt gewoon zo
Warme groet Paulus
Kreeg ik vorige week bij het inloggen ongevraagd inzage in het belgedrag van andere mensen (elke inlogpoging leverde een nieuwe Tele2-klant op!), nu lukt het helemaal niet meer. Er wordt gevraagd me opnieuw aan te melden, met e-mail enzo.., doe ik en dan het bericht dat er een e-mailbericht naar mij is verstuurd, wat nooit aankomt...
Het probleem zou vandaag opgelost zijn?
Nou, voor een forum dat 24 uur per dag actief is om 'jouw' problemen op te lossen, bespeur ik maar weinig activiteit...
Je moet dan ook een eigen topic openen (niet dat je dan sneller antwoord krijgt, maar je vervuilt iemand anders' topic dan niet)
Ja, ok, maar dit is eigenlijk hetzelfde probleem en de moderator hield zich persoonlijk met de zaak bezig, dus ik dacht: ik ben warm!
Nee dus!
Reputatie 6
Badge +5
Beste Paulus,
Helaas gaat het nog iets langer duren dan ik had gehoopt. Ik ben druk bezig om te zien waarom het nog niet lukt in het systeem.
Zodra het is gelukt laat ik het je natuurlijk meteen weten.
Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop je zo snel weer te spreken met goed nieuws.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
@Jan F:
Ik wil je graag helpen, echter ben ik nu zeer druk met Paulus59.
Ik zou je graag willen vragen om een nieuw topic te openen, zoals WhTurner je ook al adviseerde.
Kan je dan alsjeblieft daar uitleggen welke stappen je hebt doorlopen en wat er precies mis gaat.
Dan kan ik, of een van mijn collega's je situatie onder de loep nemen.
Dank je wel.
Groet,
Ben
Zal ik doen. Bedankt!
Beste Ben.

Snap dat jullie het druk hebben.

Kun je mij mijn beltegoed opgeven?
Voor mijn gevoel heb ik liever nu een onbeperkt bellen abonnement, dan wordt ik niet verrast met kosten.
Kun je dit voor mij svp direct regelen. In dien mogelijk internet naar 500MB, deze is op locatie lelystad erg slecht.

Alvast weer bedankt voor de genomen moeite
Hallo Ben,

Vandaag mail ontvangen en heb kunnen inloggen. Helemaal Top.

Echter:
Na uitloggen kan ik niet meer inloggen ook niet via app.
Opnieuw opstart gedaan, mail ontvangen "inloggen binnen 24 uur" en dat werkt. Ingelogd.
Totdat ik mij afmeld. Wederom kom ik er niet in. Systeem herkent email en/of tel nr niet.

Komt in ieder geval schot in.
Bedankt ;-))
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Paulus59,
Bedankt voor je terugkoppeling en fijn om te horen dat je een mail hebt ontvangen.
Helaas werkt het dus niet meer als je dan afmeld en het weer probeert.
Dat is wel heel apart.
Gebeurt dit bij elke browser? En als je de cookies verwijderd, werkt het dan wel weer?
Het zou natuurlijk zo moeten zijn, dat je elke keer zou moeten kunnen inloggen, zonder problemen.

Laat het me weten.
Dank je wel,
Ben
Hallo Ben.

Nee,
wil inloggen met emailadres en wachtwoord
krijg dan blauw scherm met de vraag emaiadres in te vullen en log voortaan in met emailadres, deze vul ik in en krijg
foutmelding: email is al eerder geregistreerd.
Ook via app en web op telefoon werkt niet.

Wel blijven ademen, Ben. Het leven gaat gewoon door
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Paulus59,
Ja het blijft een hoofdpijndossier. En voor veel klanten is het nu gelukt, maar helaas hebben we bij jou nog enkele problemen.
Ik heb het gevraagd aan collega's met meer technische kennis om er naar te kijken.
Ik zal ze zeker nog een keer een reminder sturen om te vragen of ze al iets hebben gevonden.
Maar, heb je wel een (nieuw, niet eerder gebruikt) e-mailadres ingevuld toen je wilde activeren?
Groet,
Ben
Wil je dat ik je een nieuw emailadres geef.

Dat kan.
Reputatie 6
Badge +5
Graag 🙂 Ik weet niet of je een tweede mail-adres hebt. Daar zou ik het dan wellicht mee kunnen activeren.
Ik hoop het natuurlijk ten zeerste dat het zo gaat lukken.
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Paulus59,
Fijn om te horen dat het is gelukt om in te loggen. We hebben de zaken nog even per prive-bericht behandeld en het is nu dus gelukt.
Dat is echt mooi nieuws! Fijne Pasen.
Groet,
Ben