mijn simkaart is geblokkeerd

  • 20 February 2021
  • 9 reacties
  • 1822 x bekeken

Mijn simkaart is geblokkeerd en ik zou hem nu graag weer deblokkeren maar als ik op de pagina klik van de site waar ik de Sim kan deblokkeren. Zegt de Tele2 site dat hij op slot zit.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

 

Reputatie 7

Ik weet niet waar je dat probeert, maar in Mijn Tele2 lijk je alleen te kunnen blokkeren en een nieuwe aanvragen. Misschien dat de klantenservice kan deblokkeren, maar vanwege mogelijk misbruik zien op het forum eigenlijk altijd dat er een nieuwe simkaart nodig is.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Melissa G,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw geblokkeerde simkaart!

Laten we snel kijken naar een oplossing om jouw simkaart te deblokkeren. Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie daar dat je een nieuwe abonnement hebt afgesloten bij T-Mobile Zakelijk. Mijn collega’s van de T-mobile zakelijk afdeling kunnen jou het best verder helpen. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met die afdeling.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Hey @Cas van Tele2 

 

ik heb hier al verschillende telefoontjes over gehad tmobile kon mij niet meer helpen dus heb zaterdag 3 telefoontjes over gehad met tele2 dat ik terug kom bij Tele2 en dat de technische afdeling hiermee bezig is. 
 

Hoe staat het er nu mee voor ?

Reputatie 7
Badge +12

Dit forum en haar moderators hebben alleen inzicht op tele2 consumenten producten. De moderator gaf aan dat je een zakelijk t-mobile abonnement hebt afgesloten met een verwijzing naar die helpdesk.

Dit forum en haar moderators hebben alleen inzicht op tele2 consumenten producten. De moderator gaf aan dat je een zakelijk t-mobile abonnement hebt afgesloten met een verwijzing naar die helpdesk.

Dit klopt niet 

Reputatie 7
Badge +12

Bel dan even de klantenservice met een andere telefoon. Dan wordt je direct geholpen.

Reputatie 7

Hey @Cas van Tele2 

 

ik heb hier al verschillende telefoontjes over gehad tmobile kon mij niet meer helpen dus heb zaterdag 3 telefoontjes over gehad met tele2 dat ik terug kom bij Tele2 en dat de technische afdeling hiermee bezig is. 
 

Het blijft onduidelijk waar je op dit moment een abonnement hebt, bij Tele2 of bij T-Mobile? En is dat een consumenten abonnement?