beantwoord

Mijn laatste factuur

• 24 februari 2015
  • 6 reacties
  • 205 x bekeken

Hallo ik heb een vraagje. Ik heb de factuur van de maand Januari nog niet ontvangen klopt dat? Volgens mij had ik die allang binnen moeten hebben. De laatste was van December 2014

mvg Louis
icon

Beste antwoord door Lotte van Tele2 11 maart 2015, 15:41

Hoi Louis,

Helaas heb ik nog geen bericht van je ontvangen. Kan ik je nog helpen?
Groetjes, Lotte
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Ha Louis,

Je hebt je vraag geplaatst onder het onderdeel abonnementen, klopt het dat het om een mobiele factuur gaat?
Je kan altijd even controleren in MijnTele2 of je factuur is opgesteld, staat hij daar?

Heb je misschien in december een vergoeding ontvangen? Dan kan het ook zo zijn dat je een tegoed hebt opgebouwd, stel dat dit tegoed groter is dan je factuur dan is dat ook de reden dat je geen factuur hebt ontvangen.

Laat het me weten, fijne dag nog Lotte
Ha Louis,

Je hebt je vraag geplaatst onder het onderdeel abonnementen, klopt het dat het om een mobiele factuur gaat?
Je kan altijd even controleren in MijnTele2 of je factuur is opgesteld, staat hij daar?

Heb je misschien in december een vergoeding ontvangen? Dan kan het ook zo zijn dat je een tegoed hebt opgebouwd, stel dat dit tegoed groter is dan je factuur dan is dat ook de reden dat je geen factuur hebt ontvangen.

Laat het me weten, fijne dag nog Lotte

Hoi Lotte mijn factuur heb ik nog steeds niet ontvangen. (van mijn mobile abo) Ik heb meerdere malen naar tele2 gebeld en ze zouden mij de factuur mailen! Maar kreeg weer de factuur hiervoor toegestuurd naar mijn mail. Ik heb verder geen tegoed gehad of opgebouwd. Ik heb geen factuur ontvangen van de maand Januari waar December op aangegeven staat. Ik snap ook het probleem niet. Dus het gaat om de factuur van Februari waar de maand Januari na te kijken is. Ik heb deze factuur nodig voor mijn bedrijf. Ik hoop dat we hier uit gaan komen.

mvg Louis
Reputatie 3
Badge +5
Ha Louis,

Wil je mij via een privébericht even je klantnummer en volledige adresgegevens sturen? Dan kijk ik even mee in onze systemen.
Je stuurt me een privébericht door op mijn foto en vervolgens op "bericht" te klikken.

Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Louis,

Helaas heb ik nog geen bericht van je ontvangen. Kan ik je nog helpen?
Groetjes, Lotte
halo im new guy on this forum i cant undersand your langauage but i have big problem...i was late on my last facture but now all of my facturs have status klaar....i stil cant calling and i dont have 4g connection pls help me
Reputatie 5
Badge +4
Hi Jacek,
Could you open here your own topic. This is a very old topic. So I will close this topic.
Regards Kiko