beantwoord

Bezorging iphone 12

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 73 x bekeken

Ik had mijn iphone 12 al betaald en de voorbetaling ook al betaald vervolgens kwam een man het naar mijn huis brengen maar mijn nieuwe bankpas moest nog komen maar ik heb die app ook op mijn telefoon waarbij me hele bank gegevens er bij staat en vervolgens zei die man van dat ik weer moest betalen maar ik had al betaald die voorbetaling dus toen had ik mijn telefoon gepakt en hij zei nee met pinpas maar mijn pinpas werkte niet en toen moest ik het pakken dus toen ging het niet en toen zei hij ja dan krijg je het niet. Vond het wel jammer maar hij zei dat ik een mail krijg over mijn telefoon maar heb die nooit gekregen om een nieuwe afspraak te maken en mijn ordernummer is 54921559 ik hoop dat u me kunt helpen om een nieuwe afspraak te maken dat mijn telefoon aankomt

icon

Beste antwoord door eric 18 January 2021, 19:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Er staat duidelijk omschreven welke identificatie en bewijzen je nodig hebt om het toestel in ontvangst te nemen. Je hebt het over zaken van 1000 euro, dus koeriers mogen alleen dan het toestel afgeven.

 

Bel de koerier dienst nog eens of een 2e afspraak nog mogelijk is of dat de koerier de order heeft geannuleerd.