vraag

Mijn factuur klopt niet

  • 17 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 377 x bekeken

Beste Tele2,

Mijn factuur voor 25-10-2017 is 60, 87. Normaal is dit 52,-

Mijn factuur ziet er ook anders uit dan normaal. Ik moet opeens 0,60 betalen voor Tele 2 4G Mobiel en daarna staat er Tele2 Mobiel 50,27 en daarbij willen jullie dat ik al begin met het betalen van mijn nieuwe toestel terwijl mijn oude abonnement nog niet is afgelopen. De factuur is voor periode september en mijn nieuw abonnement gaat in op oktober.

Kan iemand van jullie uitzoeken waar de fout zit? Ik heb al 2 keer proberen te bellen naar klantenservice maar de wachttijden zijn lang.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hoi Suedjin,

Als ik je verhaal lees dan klinkt het alsof je verlening in is gegaan aan het einde van september..
Heb je al gekeken naar de exacte ingangsdatum van de verlening (deze kan je inzien in je MijnTele2 omgeving).

Groetjes, Maris


Hey Maris,

Ja, toen ik gisteren geen antwoord kreeg online heb ik toch maar weer gebeld naar Tele 2.
En het klopt dat de extra kosten afkomstig zijn van mijn nieuwe verlenging.

Het zag er verwarrend en apart uit op mijn factuur maar ik snap het nu wel.

Thnx voor het meedenken.
Badge
Hoi Suedjin,

Als ik je verhaal lees dan klinkt het alsof je verlening in is gegaan aan het einde van september..
Heb je al gekeken naar de exacte ingangsdatum van de verlening (deze kan je inzien in je MijnTele2 omgeving).

Groetjes, Maris