Mijn facturen

  • 17 April 2015
  • 15 reacties
  • 385 x bekeken

ik klik op laatste factuur en dan komt er niets

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +5
"toevallig" overgezet naar 4G ?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi stratumv,

Heb je wel eerder je facturen op deze manier kunnen inzien? Van welke browser maak je gebruik?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice
Reputatie 6
Badge +5
:8 Volgens mij kan je linksonder in beeld net
een e van Internet Explorer zien staan. 🙂
Badge +5
:8 Volgens mij kan je linksonder in beeld net
een e van Internet Explorer zien staan. :)


Kan natuurlijk ook nog stiekum een Firefox of Chrome logo ervoor staan buiten beeld :D
Want de E is niet actief met een open scherm zo te zien aan het icoon.
Reputatie 6
Badge +5
Ha, ik wilde nog zoiets er bij zetten ja. :)
Maar volgens mij zie je die andere icoontjes met een spiegel effect
en Internet Explorer niet. Dus ik denk dat ie wel actief is.
Mmm...Of het is net andersom?....het zou kunnen. :D

Maakt ook niet heel veel uit. De vraagsteller zou kunnen
kijken of hij dit in een andere browser ook heeft om uit te sluiten
dat het aan de browser ligt. Zoals Tele2 vast eerst zal zeggen. :8
Badge +5
Is precies andersom 😉 Denk ik... :D

Zal de website wel gewoon weer zijn, die werkt toch nooit 100%

Gisteren vloog ook het forum weer uit en in elkaar dus tja...
Reputatie 7
Badge +5
Dat de vraag over welke browser nog gesteld word.
In een ander topic (zoek hem wel ff op) is al lang en breed duidelijk dat het niet aan de browser ligt maar aan..............
Je raad het al..
HET SYSTEEM zou nog moeten WENNEN aan de nieuwe omgeving. (heb ik niet verzonnen, het staat daar)
Uiteraard zijn "we" er ook nog eens keihard mee bezig om het ISSUE te verhelpen.
LOL "wat vervelend"
Reputatie 6
Badge +5
Jaaa nou jaa, het vreemde...eh rare....eh..
noem het maar een wonder dan blijkbaar: :8
Bij mij werkt die Mijn Tele2 omgeving wel altijd normaal,
en kan ik ook altijd alle facturen inzien of wat dan ook. :D
Moet wel zeggen dat ik gewoonlijk Chrome gebruik,
maar ook in Internet Explorer klopt het wel.

Al eens de cookies e.d weggegooid om te zien of dit
nog verschil maakt? Kun je ook nog proberen....
Reputatie 7
Badge +5
Jij word dan ook niet naar het 4G systeem overgezet ;)
Daar begint het gelazer, niets is real-time, er zit een verwerkingstijd tussen.
10 tegen 1 dat je een uur later gewoon je factuurtjes ziet, misschien is een F5 wel voldoende.
Maar goed, je moet wel eerst in kunnen loggen 🆒
Bij mij inderdaad ook ik kan altijd mijn facturen inzien. Wordt ook niet naar 4G overgezet. Moet wel nog steeds elke keer opnieuw in het forum inloggen. De rollen worden aardig omgedraaid als het systeem moet wennen aan de nieuwe omgeving ligt die omgeving onder water of zo?. Straks moet dat systeem nog wennen aan al die nieuwe klanten ook .
Maar gelukkig zijn de Tele2 medewerkers erg tevreden over het nieuwe systeem volgens Siebel dan hè.
Hoi stratumv,

Heb je wel eerder je facturen op deze manier kunnen inzien? Van welke browser maak je gebruik?
Hoi, ik gebruik dat al vele jaren, heeft alrijd gewerkt.
Maakt niet uit welke browser, IE, chrome op windows, safari onder OIS het werkt helaas niet
Gr
R
Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice
Reputatie 6
Badge +4
@Jeroen,
scherp hoor! ;-)

@stratumv,
Top dat je er meerdere geprobeerd hebt.
Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes
Gezien de naam op de afbeelding: is dit een zakelijke rekening? Kan ook nog iets uitmaken.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi stratumv,

Is je situatie inmiddels opgelost of heb je nog hulp nodig?

Groetjes Maurice