beantwoord

mijn abonnement wijzigen

• 3 september 2015
  • 2 reacties
  • 126 x bekeken

Hoi ik heb mijn abonnement 3 maanden van tevoren verlengd voordat hij afloopt, heb gekozen voor een sim only. Maar nu wil ik een nieuwe toestel erbij, zou het mogelijk zijn om mijn abonnement nog te wijzigen. mijn abonnement zou 10 oktober verlopen zijn en heb mijn nieuw abonnement in juli verlengd.

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen,
Stephen
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 6 september 2015, 14:59

Hoi hoi,
Ik heb even je naam veranderd naar Stephen190. Het is namelijk niet zo verstandig om je 06nummer openbaar te plaatsen. Als je een andere naam wilt hebben, moet je het maar aangeven, want dan pas ik het voor je aan.

Wat betreft je vraag over je abonnement. Hiervoor kun je het beste het gratis verlengingsnummer bellen: 0800-2180. Dit kun je op werkdagen tijdens kantooruren bellen. Zij kunnen je het beste helpen en als het mogelijk is het een en ander voor je in gang zetten.
Laat je weten of het gelukt is? Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik heb even je naam veranderd naar Stephen190. Het is namelijk niet zo verstandig om je 06nummer openbaar te plaatsen. Als je een andere naam wilt hebben, moet je het maar aangeven, want dan pas ik het voor je aan.

Wat betreft je vraag over je abonnement. Hiervoor kun je het beste het gratis verlengingsnummer bellen: 0800-2180. Dit kun je op werkdagen tijdens kantooruren bellen. Zij kunnen je het beste helpen en als het mogelijk is het een en ander voor je in gang zetten.
Laat je weten of het gelukt is? Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Ik ben benieuwd of het allemaal gelukt is met het bellen van het gratis verlengingsnummer?
En kan ik verder nog wat voor je betekenen?
Groetjes Kiko