vraag

Mijn abonnement is beeindigd

• 15 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 168 x bekeken

Hallo, mijn abonnement is plotseling gestopt zonder enige aankondiging. De periode waar ik nu in zit kan ik dit niet veroorloven. Ik ontvang belangrijke telefoontjes die ik moet kunnen aannemen. Wat moet ik nu?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Weet je ook de reden waarom dat gebeurt is, en waaruit blijkt dat?
Reputatie 7
Badge +4
Enigste snelle oplossing is dat je b.v. in een T-mobile shop een prepaid kaart koopt en jouw contactpersonen dat nieuwe nummer geeft. Bel dan ook de Tele2 klantenservice en vraag waarom je bent afgesloten en of het abonnememt kan worden doorgezet. Zij moeten dan wel een nieuwe simkaart sturen. Sims die zijn verwijderd uit het netwerk kunnen niet meer hergebruikt worden.
Reputatie 2
Badge
Wat vervelend dat je aansluiting het niet meer doet.

Wanneer de aansluiting door Tele2 geblokkeerd is, heb jij hier bericht over ontvangen per email of per sms.
Mocht je niets hebben ontvangen en alle facturen zijn voldaan, zou het een storing kunnen zijn.

Heb je voor mij je volledige adresgegevens, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik met je mee
Dit kun je sturen naar Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet
Reputatie 2
Badge
Omdat ik geen reactie heb mogen ontvangen, is de aansluiting vermoedelijk weer aangesloten of heb je inmiddels op een andere manier contact gezocht met Tele2.
Ik sluit dit topic. Mocht je nog wel vragen hebben, kun je een nieuw topic starten.

Nog een fijne dag.