beantwoord

Mijn abonnement is afgesloten

• 24 september 2015
  • 1 reactie
  • 88 x bekeken

Geachte Tele2,

Tot 2 keer toe is mijn abonnement niet betaald, dit betreft een fout in mijn bankrekening.
Helaas heb ik van jullie geen bericht gehad hierover of een aanmaning.
Via de livechat is dit door een medewerker van jullie bevestigd.
Ik vind het een erg slechte service dat zonder mijn medeweten mijn abonnement word afgesloten en ik nooit een aanmaning heb gehad.
Omdat dit is bevestigd door een medewerker had ik verwacht dat er als service vanuit jullie naar een oplossing gezocht zou worden.
Helaas kreeg ik te horen dat dit mijn eigen verantwoording is en ik gewoon opnieuw aansluitingskosten moet betalen, dit vind ik niet kunnen!
De fout van het niet betalen ligt bij mij vanwege een fout in mijn bankrekening. Maar tevens vind ik dat jullie hier ook tekort zijn geschoten.
Het bedrag dat betaald moest worden heb ik meteen overgemaakt ( wat ik tevens meteen had gedaan als ik gewoon netjes een bericht had gehad ). Ik zou het netjes vinden als mijn abonnement weer aangesloten word omdat ik het nu heb betaald en ik niet opnieuw aansluitkosten hoef te betalen.
Via deze weg hoop ik wel netjes geholpen te worden en dat ik niet te horen krijg dat het mijn eigen verantwoording is en ik maar even zelf een formulier moet invullen als ik geen aansluitkosten wil betalen.
icon

Beste antwoord door jlthkoch 24 september 2015, 12:22

Tijdig betalen is inderdaad een eigen verantwoordelijkheid van jou als klant. Maar dat je wordt afgesloten zonder waarschuwing vooraf lijkt me ook niet normaal. Maximaal 5 werkdagen na betaling van alle openstaande bedragen zou je weer moeten zijn aangesloten, mits je het bedrag naar de juiste rekening en o.v.v. klantnummer en factuurnummer hebt overgemaakt.

Voor vergoedingen moet je inderdaad een formulier invullen 🙂 Daar kunnen wij helaas ook niets aan veranderen. Het formulier is te vinden op www.tele2.nl/vergoeding

Je kunt ook wachten op een reactie van een medewerker van Tele2 in dit topic, maar dat kan enkele dagen (of langer) duren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Tijdig betalen is inderdaad een eigen verantwoordelijkheid van jou als klant. Maar dat je wordt afgesloten zonder waarschuwing vooraf lijkt me ook niet normaal. Maximaal 5 werkdagen na betaling van alle openstaande bedragen zou je weer moeten zijn aangesloten, mits je het bedrag naar de juiste rekening en o.v.v. klantnummer en factuurnummer hebt overgemaakt.

Voor vergoedingen moet je inderdaad een formulier invullen 🙂 Daar kunnen wij helaas ook niets aan veranderen. Het formulier is te vinden op www.tele2.nl/vergoeding

Je kunt ook wachten op een reactie van een medewerker van Tele2 in dit topic, maar dat kan enkele dagen (of langer) duren.