beantwoord

Mijn 4G doet het opeens niet meer

  • 24 January 2022
  • 3 reacties
  • 973 x bekeken

Ik maak al 2 jaar gebruik van 4G en heb daar nooit echt problemen mee gehad, maar sinds 2 weken doet mijn 4G en 5G het niet meer.

Ik heb nog voldoende data dus daar ligt het niet aan. Het ligt ook niet aan de dekking want ik ben nooit verplaats en op andere locaties werkt het ook niet. Ik heb het ook geprobeerd met een andere mobiel maar dat werkt ook niet.

Bellen en SMS doet het wel. 
 

icon

Beste antwoord door PeculiaP1 26 January 2022, 16:55

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Peculia, je wil natuurlijk gewoon een stabiele netwerkverbinding en daar ga ik je bij helpen!

Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd. Wat apart dat het ook in een ander toestel niet werkt, maar dat bellen en SMS het wel doen. Je bent dus wel verbonden met ons netwerk?

Je zou nog eens de stappen in dit artikel kunnen volgen, vooral die over netwerkinstellingen:

Mocht het hiermee nog niet lukken, dan zou het ook aan je simkaart kunnen liggen. Bestel dan gemakkelijk en gratis een nieuwe simkaart via MijnTele2 (via web of de app). Dit doe je bij Instellingen > Sim & Toestel > Simkaart aanvragen. Die wordt dan binnen enkele werkdagen bezorgd.

Laat je het ons weten als het met bovenstaand topic is gelukt of dat je een nieuwe simkaart besteld? Ik hoor het graag van je! 

Hey Peculia, je wil natuurlijk gewoon een stabiele netwerkverbinding en daar ga ik je bij helpen!

Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd. Wat apart dat het ook in een ander toestel niet werkt, maar dat bellen en SMS het wel doen. Je bent dus wel verbonden met ons netwerk?

Je zou nog eens de stappen in dit artikel kunnen volgen, vooral die over netwerkinstellingen:

 

Mocht het hiermee nog niet lukken, dan zou het ook aan je simkaart kunnen liggen. Bestel dan gemakkelijk en gratis een nieuwe simkaart via MijnTele2 (via web of de app). Dit doe je bij Instellingen > Sim & Toestel > Simkaart aanvragen. Die wordt dan binnen enkele werkdagen bezorgd.

Laat je het ons weten als het met bovenstaand topic is gelukt of dat je een nieuwe simkaart besteld? Ik hoor het graag van je!

 

@Marciano van Tele2 Het is opgelost, ik heb een nieuwe simkaart besteld en deze doet het prima, bedankt. 

Reputatie 7
Badge +12

Ah super, bedankt voor het laten weten! Dan wens ik je nog een hele fijne dag! :smile:

Reageer