beantwoord

Migratie Tmobile nieuwe simkaart

  • 12 January 2021
  • 7 reacties
  • 230 x bekeken

Beste Tele2,

 

Allereerst even mijn onvrede. Waarom besluiten jullie mij op een donderdag / vrijdag over te zetten naar het T-Mobile netwerk? Vrijdag ochtend ineens niet meer bereikbaar. Vrijdag bericht dat er een nieuwe simkaart nodig is en opgestuurd gaat worden. Zaterdag niks binnen gehad...op maandag bezorgd POSTNL niet natuurlijk, waardoor ik dus pas vandaag een nieuwe simkaart heb ontvangen. Hierdoor 4+ dagen onbereikbaar geweest. Ook geen alternatief in huis…

 

Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door dit soort dingen in het begin van de week uit te voeren. Waardoor ik misschien 1 dag zonder mobiele telefonie had gezeten. 

 

Mja nu dus een nieuwe simkaart ontvangen… echter kan je deze niet zelf activeren als de oude simkaart niet meer werkzaam is. Wat dus de hele reden is waarvoor ik een nieuwe simkaart krijg….

 

Zou iemand mijn simkaart alsjeblieft willen activeren?

 

Met vriendelijke groet,

Mike

icon

Beste antwoord door Sjliekie 12 January 2021, 23:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Deze vraag is meer langskomen op het forum. Als je het direct gedaan wilt hebben, dan kun je de klantenservice met een andere telefoon bellen. Anders is het wachten op een moderator hier.

Als je geen andere telefoon hebt maar alleen wifi kan dat niet. Ik ben witheet. Eindelijk heb ik mijn simkaart maar jullie verdommen het om hem te activeren. En om te reageren. Wat een stel amateurs. Het is nu zeker weer te laat he. Ben echt al uren bezig om contact te krijgen maar Renato, Reimer, Iris, Mirjam, Cas en Anton weigeren te reageren, laat staan te helpen. 

Ik heb nu als optie neergezet om mijn contract te laten ontbinden. 

Reputatie 7
Badge +12

Probeer anders eens de chat optie en vraag dan om een medewerker te spreken.

Reputatie 7

Met “jullie” bedoel je Tele2, neem ik aan. Op dit forum praat je met andere klanten en er zijn ook Tele2 moderators actief. Moderators kan je niet zomaar berichten gaan sturen, alleen als zij -op basis van een vraag in een topic- jou om informatie vragen.

Je ontvangt een nieuwe simkaart als het de afgelopen tijd niet is gelukt om je op de ‘normale’ wijze te migreren naar het nieuwe netwerk en systeem. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat je telefoon uit stond, in het buitenland was of dat er een andere specifieke reden was. De simkaart wordt niet geactiveerd verstuurd, zodat anderen geen kosten kunnen gaan maken met jouw abonnement. Wat betreft de timing heb je een punt. De postbezorging is ook nog niet op orde bij PostNL, de nasleep van de feestdagen drukte.

Als je niet kunt bellen dan kan je tijdens openingstijden de chatbot vragen om een medewerker te spreken of hier in het topic wachten tot een Tele2 moderator reageert.

Never mind Pipo, het werkt weer. Ik had al vanaf 1 januari geen mobiel internet meer en vanaf donderdag j.l. kon ik niet meer bellen en sms'en. Mijn telefoon heeft absoluut niet uitgestaan. 

Ik moet bereikbaar zijn en dit was dus heel frustrerend. 

Ben inmiddels weer afgekoeld 😅

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Hensen en @Sjliekie,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren van jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak! We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met het activeren van de Simkaart? 

Zo niet stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

Hoi Cas alles doet het weer sinds gisteravond. Dankjewel.  Sorry ik word soms humeurig als dit soort dingen niet lopen zoals ik het wil. Mijn bereikbaarheid is erg belangrijk. (Werk).

Wat ik wel raar vind is dat er zo'n 2 weken geen 4G was in mijn woongebied. Ook mijn gezinsleden hadden daar last van en een vriend die T mobile heeft ook. 

Fijne dag verder en werk ze.