beantwoord

melding simkaart na bellen

  • 24 september 2018
  • 7 reacties
  • 1487 x bekeken

ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart geactiveerd en in mijn iphone 7 gedaan en daarbij is mijn nieuwe abonnement bij tele2 is ingegaan. Ik kan gewoon bellen en internetten, maar nadat ik gebeld heb krijg ik een melding met “je simkaart heeft een bericht verstuurd” Hoe komt dit en hoe krijg ik het weg?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 24 september 2018, 17:20

Je iPhone zoekt naar carrier en simkaart updates, dat lukt soms niet

Verbind met een wifi, ga naar je instellingen algemeen en zoek zelf handmatig naar updates. Mocht dat niet helpen, dan kun je het gewoon negeren, melding gaat van zelf weg na een dag of 2, zodra de update uitgevoerd is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk even in dit topic: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/melding-simkaart-heeft-bericht-verstuurd-67513
die heb ik inderdaad gezien, maar ik heb nog geen oplossing gevonden..
Reputatie 7
Badge +4
Meer oplossingen zijn hie rniet geweest, zelf heb ik geen Iphone.
Reputatie 7
Badge +2
Je iPhone zoekt naar carrier en simkaart updates, dat lukt soms niet

Verbind met een wifi, ga naar je instellingen algemeen en zoek zelf handmatig naar updates. Mocht dat niet helpen, dan kun je het gewoon negeren, melding gaat van zelf weg na een dag of 2, zodra de update uitgevoerd is.
ik had de update op mijn telefoon al uitgevoerd, maar heeft helaas niet gewerkt.. Hoop dan dat het over paar dagen verdwijnt..
Reputatie 4
Badge
Hi bibixsabine,

Houd je ons even op de hoogte?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi bibixsabine,

Krijg je nog steeds de melding?

Groetjes,

Hinke