Sinds de app update van december 2020 heb ik geen overzicht meer van mijn twee mobiele abonnementen. In de mail van Tele2 staat beschreven hoe ik meerdere abo’s in de app kan laden, maar als ik de beschrijving volg kom ik in een loop en verschijnen mijn abo’s niet in de app. Ook de site toont maar 1 abo. Hoe krijg ik het overzicht weer terug in app en site?
Beste antwoord door pipodeclown
De eerste voorwaarde is dat beide abonnementen zijn gemigreerd naar de nieuwe systemen. Als dat het geval is, wijzig dan de gebruikersnaam in Mijn Tele2 nadat je bent ingelogd. Als je daarna inlogt met de oude gebruikersnaam dan zou je het andere abonnement moeten zien. Lukt dat niet, registreer dan opnieuw om Mijn Tele2 te activeren voor het abonnement dat je nu niet ziet. Kies voor beide abonnementen een andere gebruikersnaam. Als je voor beide abonnementen kunt inloggen, dan kan je ze beide toevoegen in de mobiele app.