beantwoord

Meerdere abonnementen tonen niet meer in app en website Tele2

• 27 december 2020
  • 3 reacties
  • 283 x bekeken

Sinds de app update van december 2020 heb ik geen overzicht meer van mijn twee mobiele abonnementen. In de mail van Tele2 staat beschreven hoe ik meerdere abo’s in de app kan laden, maar als ik de beschrijving volg kom ik in een loop en verschijnen mijn abo’s niet in de app. Ook de site toont maar 1 abo. Hoe krijg ik het overzicht weer terug in app en site?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 28 december 2020, 00:15

De eerste voorwaarde is dat beide abonnementen zijn gemigreerd naar de nieuwe systemen. Als dat het geval is, wijzig dan de gebruikersnaam in Mijn Tele2 nadat je bent ingelogd. Als je daarna inlogt met de oude gebruikersnaam dan zou je het andere abonnement moeten zien. Lukt dat niet, registreer dan opnieuw om Mijn Tele2 te activeren voor het abonnement dat je nu niet ziet. Kies voor beide abonnementen een andere gebruikersnaam. Als je voor beide abonnementen kunt inloggen, dan kan je ze beide toevoegen in de mobiele app.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

De eerste voorwaarde is dat beide abonnementen zijn gemigreerd naar de nieuwe systemen. Als dat het geval is, wijzig dan de gebruikersnaam in Mijn Tele2 nadat je bent ingelogd. Als je daarna inlogt met de oude gebruikersnaam dan zou je het andere abonnement moeten zien. Lukt dat niet, registreer dan opnieuw om Mijn Tele2 te activeren voor het abonnement dat je nu niet ziet. Kies voor beide abonnementen een andere gebruikersnaam. Als je voor beide abonnementen kunt inloggen, dan kan je ze beide toevoegen in de mobiele app.

Het is ondertussen gelukt.

Maar ik vind het niet gebruiksvriendelijk. Twee gebruikersnamen voor twee abo’s op mijn naam. Ik ontwikkel al jaren websites met gebruikersaccounts en deze oplossing heb ik nog nooit voorbij zien komen en zou ik ook nooit adviseren. En dat voor een groot bedrijf als Tele2. 

Reputatie 7
Badge +4

Tele2 is geen eigen bedrijf meer, het is een merk van T-Mobile. Alle bestaande Tele2 klanten worden naar hun netwerk en IT systemen gemigreerd. Gedurende die transitie werkt het wat omslachtig, maar in de “to be” situatie is het allemaal weer smooth.