vraag

Meerdere aansluitingen MijnTele2 loskoppelen per telefoonnummer

• 20 september 2020
  • 3 reacties
  • 73 x bekeken

in MijnTele2 zijn de 2 abonnementen die ik voor mijn kinderen heb afgesloten gekoppeld. Ook de factuur is gekoppeld waarmee er geen inzicht meer is in het afzonderlijk verbruik. Ik wil elk kind zijn eigen inlog geven zodat hij zijn eigen verbruik kan monitoren. Nu is het zo dat je in de app kunt switchen tussen de nummers. Dit wil ik niet. Ieder heeft bovendien ook recht op zijn eigen privacy en kan nu de gegevens van zijn broer inzien. Hoe kan ik het gekoppelde abonnement splitsen zodat ieder zijn eigen MijnTele2 inlog en eigen factuur krijgt?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als contractant krijg jij inzicht in het verbruik van beide abonnementen. Of jij vervolgens anderen (minderjarige kinderen) toegang tot jouw account wilt geven, is jouw eigen verantwoordelijkheid. Aangezien het in de app mogelijk is om bundels bij te bestellen, abonnement te upgraden/verlengen zou ik daar heel erg mee oppassen.

ja dat snap ik. om ze juist wat verantwoordelijkheid bij te brengen wil ik ze inzicht geven in eigen gebruik (en kosten). weet jij of het mogelijk is een abonnement te ontkoppelen en inzicht te krijgen/geven in verbruiksgegevens per telefoonnummer zonder de mogelijkheid van switchen tussen de verschillende nummers? Dus eigenlijk: 2 losse abonnementen ervan maken.

Reputatie 7
Badge +1

In het ‘oude’ systeem was dat mogelijk, ik neem aan ook in het nieuwe systeem. Waarschijnlijk heb je dan voor elk abonnement een apart e-mailadres nodig. Een Tele2 moderator zou het dan voor je in orde kunnen maken. Zij zijn vanaf maandag weer actief op het forum en behandelen de topics op volgorde.

Reageer