beantwoord

Meer duidelijkheid?! Tele2

• 28 maart 2016
  • 1 reactie
  • 319 x bekeken

Hallo,

Is er al überhaupt meer duidelijkheid over het leveren van de simkaart en de iphone 6 space grey?
Volgens de klantenservice komt mijn telefoon binnen twee weken, maar wanneer dan binnen die twee weken?
Jullie kunnen toch wel kijken wanneer wie een telefoon krijgt, want volgens de klantenservice waren er 900 telefoons (Iphone) vrijdag/zaterdag binnen gekomen?!
Vind het persoonlijk slechte service dat we niets meer horen, we moeten er steeds zelf achteraan.
Ik word hier echt een beetje moedeloos van.

Mvg,
Nynke
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 30 maart 2016, 21:20

Hoi nynkeschoo,
Ik zie dat je hier al een topic hebt geopend. Ik sluit daarom ook dit topic, omdat ik je daar al een antwoord heb gegeven. Ik kan je helaas geen datum geven wanneer je het toestel ontvangt. Ik kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt, helaas moet ik je vragen om nog even af te wachten.
Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi nynkeschoo,
Ik zie dat je hier al een topic hebt geopend. Ik sluit daarom ook dit topic, omdat ik je daar al een antwoord heb gegeven. Ik kan je helaas geen datum geven wanneer je het toestel ontvangt. Ik kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt, helaas moet ik je vragen om nog even af te wachten.
Groet, Trinh