beantwoord

Meer dataverbruik met 5G

  • 14 August 2021
  • 3 reacties
  • 2280 x bekeken

Hallo, 

 

Sinds 4 dagen heb ik 5g verbinding. Helaas merk ik dat als ik een halve dag met alleen 5g tijdens mijn werk buiten loop. Rond 4 uur smiddags mijn mobiele netwerk op is. Gelukkig heb ik wel onbeperkt internet, alleen is er een oplossing om dus van 8 GB standaard per dag. Meer per dag te krijgen zonder de bundel booster te gebruiken? Zoja, hoor ik dit graag, want het gaat wel heel erg snel!

icon

Beste antwoord door eric 14 August 2021, 21:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat 5g sneller is kan wel kloppen, maar dat betekend niet dat je meer hoeft te gebruiken. Blijkbaar heb je een nieuwe usecase in gebruik genomen. En dat mag natuurlijk maar de FUP is recent al van 5GB naar 8GB gegaan en de aanvullers van 1 naar 2GB. Daar zul je het (voorlopig) mee moeten doen.

Dat 5g sneller is kan wel kloppen, maar dat betekend niet dat je meer hoeft te gebruiken. Blijkbaar heb je een nieuwe usecase in gebruik genomen. En dat mag natuurlijk maar de FUP is recent al van 5GB naar 8GB gegaan en de aanvullers van 1 naar 2GB. Daar zul je het (voorlopig) mee moeten doen.

Bedankt. Helaas heb ik niet een nieuwe usecase in gebruik genomen voor zover ik weet. Kan dit op de achtergrond ook draaien? Wel ben ik toen ik nog 4G had broadcaster geworden van een livestream app. Heeft het misschien hier mee te maken ook als ik niet livestream? 

Reputatie 7

Meet het eens een dag op je telefoon zou ik zeggen.