beantwoord

MB's weg na onbeperkt internet

• 22 juli 2017
  • 6 reacties
  • 179 x bekeken

Hallo,

Eind juni en 20 dagen in Juli heb ik gebruik gemaakt van het gratis onbeperkt internet. Sinds gisteren heb ik geen onbeperkt internet meer en ging ik weer over naar m'n bundel. Tot mijn grote verbazing zag ik dat ik nog maar 60 MB van de 1000Mb over had (Ik ben tijdens onbeperkt internet niet in het buitenland geweest). afgelopen dagen heb ik niet tot nauwelijks internet gebruikt.
Waardoor zou dit kunnen komen?

groetjes,
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 24 juli 2017, 14:46

Hoi Luc,

Bedankt voor je gegevens. Ik kan zien dan het grootste deel van het verbruik heeft plaatsgevonden op 22-07-2017. Er zijn enkele sessies waarin veel MB's zijn verbruikt. Het overige verbruik bestaat voornamelijk uit veel kleinere verbindingen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge
Hoi lucjuh,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum waar deze het beste tot zijn recht komt 🙂. Internetverbruik kan meerdere oorzaken hebben. Op deze pagina vind je meer infomatie en tips met betrekking tot je mobiele verbruik. Helaas kan ik niet voor je inzien waaraan data is verbruikt, maar enkel hoeveel er is gebruikt en op welke tijdstippen dit is gebeurd 🙂. Mocht je dit willen weten dan help ik je natuurlijk graag.

Mark
Hai,

Bedankt voor je reactie! Jaa ik ben wel benieuwd wanneer ik er zoveel mb doorheen heb gehaald, aangezien ik dus 20 dagen onbeperkt internet had.

Groetjes Luc ,
Badge
Hoi Luc,

In dat geval kijk ik graag met je mee! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Badge
Hoi Luc,

Bedankt voor je gegevens. Ik kan zien dan het grootste deel van het verbruik heeft plaatsgevonden op 22-07-2017. Er zijn enkele sessies waarin veel MB's zijn verbruikt. Het overige verbruik bestaat voornamelijk uit veel kleinere verbindingen.

Mark
Badge
Hoi Luc,

Heb je naar aanleiding van het dataverbruik nog vragen waar ik je mee kan helpen?

Mark
Badge
Hoi Luc,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, ik sluit daarom je topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark