beantwoord

maritiem netwerk in het buitenland

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

43 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi Paica
Verstandiger is de weg bewandelen die Hermanhaasnoot beschrijft.
Je kop in de wind gooien heeft geen enkele zin, je roept alleen maar, ik betaal niet en wie betaald wat ik er al in heb gestoken.
Nou niemand zolang er geen officiële klacht ligt, de deurwaarder zal naar de rechter stappen waarop de rechter jouw verweer vraagt.
Die stuurt je vrolijk naar huis om eerst een klacht in te dienen en er gezamenlijk uit te komen.
Dus na maanden ben je weer op ditzelfde punt van vandaag beland, hoop frustraties rijker, dat dan weer wel.
Ik heb toch al twee keer een klacht ingediend, waarom moet ik dat nog een keer doen. Ze wijzen het gewoon met een SMS af. En dan moet ik opnieuw een klacht indienen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paica,
Ik heb het even uitgezocht en het blijkt inderdaad een fout van ons te zijn. Ik wil dit heel graag voor je recht zetten.
Hiervoor heb ik wel deze gegevens van jou nodig:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
06-nummer
Geboortedatum

Je kunt deze gegevens naar mij sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je de knop Bericht waar je vervolgens op moet klikken.

Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor het feit dat je vergoeding onterecht is afgekeurd. Je hebt helemaal gelijk, want dit is een fout dat bij ons ligt en niet bij jou.

Ik hoop dat ik snel je gegevens ontvang, zodat ik een vergoeding voor je kan doorvoeren.

Groetjes Kiko
Reputatie 7
Badge +4
Fout erkennen en oplossen is netjes!
eric schreef:

Fout erkennen en oplossen is netjes!

Ja heeft wel drie weken ellende gekost. Bellen en niet terug gebeld worden. Net nog een medewerker aan de ljn gehad die mij vertelde dat ik wel moest betalen. En dan 30 minuten later dit bericht.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paica,

Bedankt voor je gegevens.
Ik wil je verzekeren dat je de hoge kosten uit het buitenland niet hoeft te betalen. Ik ga nu met jouw gegevens aan de slag en ik hoop dat het snel allemaal rond is.
Ik wil je vragen om alle berichten die je nu nog binnen krijgt over dat je moet betalen als niet verzonden beschouwt.
Ik zal je op de hoogte houden.
Groetjes Kiko
Reputatie 6
Badge +1
Paica schreef:

Hallo, ik heb er helemaal geen zin meer in om van alles te moeten doen. Ik doe vanaf nu helemaal niks meer. Ze zoeken het maar uit bij Tele2. Het heeft mij tijd genoeg gekost, wie betaald dat allemaal. Laat ze de factuur maar naar de deurwaarder doen dan zullen we wel eens zien wie er gelijk heeft. Ik ben er klaar mee met Tele2. Jammer genoeg moet ik nog een jaar blijven. Dat kan ik helaas dus niet opzeggen.

Inmiddels gelezen dat Tele2 het probleem heeft opgelost! Gefeliciteerd!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paica,

Ik update je even omdat Kiko helaas afwezig is op het moment. Ze is overigens nog voor je bezig hoor, dan weet je dat!
Wilde alleen dat je weet dat het hier niet stil blijft!

Kiko zal je snel een terugkoppeling geven!

Groetjes Maurice
Reputatie 7
Badge +5
Maurice van Tele2 schreef:

Kiko zal je snel een terugkoppeling geven!

Die heeft Paica, staat alleen in een ander topic 😉
Reputatie 5
Badge +4
Ja dit had ik inderdaad gezien, staat ook hierboven (reactie 29).
Het ging meer om de financiële afhandeling vanuit onze kant. 😃

@Paica,
Mijn collega belt je graag even om uit te leggen wat er precies gebeurd is Paica. We vinden het niet netjes dat je zo vaak bent afgescheept dus spreken je graag.
Zou je mij middels een PB een contactnummer en een ruime beschikbaarheid tijdens kantooruren willen doorgeven?

Hoor het graag van je!!

Groetjes Maurice
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paica,
Mijn collega wil je heel graag nog even bellen, maar we hebben geen beschikbaarheid tijdens kantooruren ontvangen. Zou je die misschien nog willen sturen? 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paica,
Aangezien ik samen met mijn collega meerdere keren om beschikbaarheid heb gevraagd en niks ontvangen heb, heb ik het ticket om jou te bellen gesloten.
Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je vragen om een nieuw topic te starten op het forum. Dan sluit ik nu deze en in het nieuwe topic help ik of een van mijn collega's je graag verder.
Groetjes Kiko
Hoi, heb ik niet gezien allemaal, dacht dat deze discussie gesloten was.
Maar jullie hebben toch mijn mobiele nummer **verwijderd ivm privacy**.
Ben bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op dit nummer.
Dit is een openbaar forum, haal je telefoonnummer weg voor 16u23
?????????????????????????????????????
Het was de bedoeling dat je je nummer weghaalde door op het potloodje rechtsboven te klikken en te wijzigen. Jammer genoeg kan dit maar tot één uur na plaatsing. Dat is nu dus net te laat.
Nou en
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Paica,
Ik heb je nummer even verwijderd, want ander ziet iedereen wat jouw mobiele nummer is. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zoals in mijn vorige bericht aangegeven is, hebben we jouw ticket gesloten.
Als je toch nog hulp nodig hebt, moet je even een nieuw topic starten.
Groetjes Kiko