beantwoord

Mail van opd

• 7 maart 2016
  • 8 reacties
  • 448 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Hoi, ik had afgelopen vrijdag de Samsung Galaxy s7 edge besteld. En er stond dat ik binnen 24 uur een mail van de opd zou ontvangen maar nog niks gezien?
icon

Beste antwoord door Gallego 7 maart 2016, 15:53

De mail van OPD zal je deze week wel krijgen, het toestel ligt vrijdag in de winkels!
De voorraden zijn allang aanwezig, zoals je op youtube kan zien zijn er al toestels in europa uitgeleverd.
11 maart krijg je het toestel als het goed is in huis, kijk maar naar overige webshops die leveren vrijdag gewoon uit.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De S7 wordt door Samsung pas op 11 maart 2016 op de Nederlandse markt gebracht. Dus een mail van OPD voor die datum kun je niet verwachten. Je hebt een PRE order gedaan.

Reputatie 2
De mail van OPD zal je deze week wel krijgen, het toestel ligt vrijdag in de winkels!
De voorraden zijn allang aanwezig, zoals je op youtube kan zien zijn er al toestels in europa uitgeleverd.
11 maart krijg je het toestel als het goed is in huis, kijk maar naar overige webshops die leveren vrijdag gewoon uit.
Bedankt Gallego!
Reputatie 2
Hoe kan tele2 dit forum wegzetten als opgelost? Er is niks opgelost en beantwoord....
Badge +4
Wie weet, Yas is het opgelost voor je?
Ik ken Yas, en nee er is helemaal niets opgelost. :)
Zij heeft ruim voor de release een pre order gedaan en tot heden geen mail, geen contact, gewoon niks.

Maar dat zijn we nu al gewend van jullie, de boel naaien en vervolgens zeggen komt goed dat terwijl 100e andere bedrijven wel gewoon leveren zelfs bestellingen na release.

Dus nee niks is opgelost. 🙂
Nou er is helemaal niks opgelost ik zit nog steeds te wachten en nog geen mail ontvangen helemaal niks. Ik heb al twee keer met tele2 gebeld en ze hebben mij verteld dat ik gewoon moest wachten. Ik heb niet voor niets pre order besteld zodat ik hem als een van de eerste krijg maar dat word dus de laatste had hem net zo goed in de winkel kunnen halen dan had ik hem al!
Reputatie 1
Nou er is helemaal niks opgelost ik zit nog steeds te wachten en nog geen mail ontvangen helemaal niks. Ik heb al twee keer met tele2 gebeld en ze hebben mij verteld dat ik gewoon moest wachten. Ik heb niet voor niets pre order besteld zodat ik hem als een van de eerste krijg maar dat word dus de laatste had hem net zo goed in de winkel kunnen halen dan had ik hem al!

Jup, zelfde hier 😞