vraag

Mail over levering bestelling, maar geen bestelling geplaatst.

  • 27 februari 2019
  • 6 reacties
  • 227 x bekeken

Beste Tele2,
Ik kreeg net een mailtje dat ik een afspraak moet maken om een bestelling te leveren, maar ik heb helemaal geen bestelling geplaatst. Zouden jullie hier voor mij achteraan kunnen gaan?

Alvast bedankt,
Robin

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Het kan wel even duren voordat een medewerker van Tele2 hier reageert, ik zou ze even bellen.
Reputatie 5
Badge +1
Alleen bellen met een gecontroleerd nummer van tele2!
Reputatie 3
Badge
Hi Robin, heb je inmiddels al telefonisch contact opgenomen met Tele2 op het nummer 020 754 4444?
Zo niet, zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,

Bernadet
Hi Robin, heb je inmiddels al telefonisch contact opgenomen met Tele2 op het nummer 020 754 4444?
Zo niet, zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groet,

Bernadet

Ik heb je een privébericht met de gegevens gestuurd 🙂
Dit kan een phishing bericht zijn. Ik krijg ze dagelijks, zogenaamd van allerlei bedrijven.
Reputatie 3
Badge
Hi Robin,

Er is geen bestelling geplaatst waarbij je een afspraak moet maken om het te laten afleveren. Het zou heel goed kunnen dat dit een phishing bericht is, vervelend is het wel.

Gr, Bernadet