beantwoord

mail niet ontvangen bestelling Samsung s21

  • 22 February 2021
  • 1 reactie
  • 137 x bekeken

Hoi!

ik heb op 18-02 de samsung s21 128GB grijs besteld. Op de site stond dat het vanaf 19 februari weer beschikbaar is.

In de mail staat als volgt “Je ontvangt binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan neemt Tele2 contact met je op binnen 1 werkdag. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen. ”

Ik wist dat het nog niet op voorraad was, maar ik heb geen andere mail ontvangen binnen 1 werk dag. Ik heb mijn spam ook doorzocht, maar heb niks kunnen vinden. Klopt dit? Of krijg ik geen andere mailtje?

Dank u voor uw tijd en moeite!

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 23 February 2021, 09:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Gaarasabakuu,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Wat een mooi toestel heb je besteld! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een afspraak kunt maken met AMP om jouw toestel te bezorgen. Dat gaat dus helemaal goed komen! 

Heb je hier vragen over, let me know. De Community staat voor je klaar!