vraag

Mag je nu wél of niet hotspot / thetering gebruiken op je telefoon bij unlimited abonnement?

• 8 juni 2017
  • 4 reacties
  • 8492 x bekeken

Er is mij door Tele2 telefonisch verzekerd dat het is toegestaan. Ik heb idd in de voorwaarden ook geen verbod erop kunnen vinden. Bij bijvoorbeeld Robin Mobile en ik meen ook T-mobile staat het wél expliciet vermeld dat het niet is toegestaan.

De Tele2 medewerker vertelde mij dat niet de hotspot bepalend is voor de "Fair Use Policy" maar de 5GB per dag limit (overigens héél veel, want ik zit nu op zo'n 5GB per maand). Als 5GB bereikt is, moet er 'n sms verstuurd worden, waarna er weer 1GB bij komt voor die dag.

Zeg ik het zo correct? Ik krijg namelijk via andere kanalen signalen dat ook Tele2 er voorzichtig mee omgaat. Zou ik jammer vinden, aangezien ik regelmatig iets stream naar mijn tablet (groter scherm).

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je mag die hotspot gebruiken en bij unlimited abonnement 5gb per dag. Daarna een sms voor elke 1 gb extra.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/aanpassing-fair-use-policy-mobiele-diensten-65191/index1.html
Badge
Hoi Charliefox,

Heeft het antwoord van @eric je wat duidelijkheid gegevens? Anders hoor ik graag van je!

Groetjes Jurrien
Ja hoor, helemaal okay zo. Ben er blij mee en kijk zeer uit naar onze nieuwe abonnementen voor het hele gezin. Eindelijk eens echt onbeperkt internet en gebruik van hotspot is gewoon toegestaan. Kan niet wachten ... 🙂
Badge
Dat is mooi om te horen Charliefox :D
Dit topic zal ik hierbij sluiten. Mocht je nog eens vragen hebben dan kun je daarvoor een nieuw topic starten.

Groetjes Jurrien